favorieten in tomtom6

Status
Niet open voor verdere reacties.

goldvinger

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
21 nov 2004
Berichten
2.120
Hallo,

Ik navigeer met tomtom6 op een pda
Ik heb nu nieuwere kaarten ter berschikking gekregen.
Echter op mijn oude kaarten (benelux) heb ik een hele boel fvorieten staan die ik graag wil behouden als ik de nieuwere kaarten instaleer.
Welk bestandje moet ik dan kopieeeren uit de oude kaarten zodat ik dit bestandje kan plakken in de nieuwe mappen?
Zo hoop ik mijn favorieten mee te nemen naar mijn nieuwe kaarten
 
Als je het bestandje mapsettings.cfg die in de map van je kaart staat overzet naar je nieuwe kaart worden de instellingen en dus ook je favorieten meegenomen.
 
Ik heb zelf nu nog tomtom 5.21 en heb tomtom 6 geprobeerd en heb zoals hier bekend is gemaakt de mapsettings.cfg (de favorieten dus van 5.21) overgezet in de map tomtom_map_6.75_western_europe gezet op mijn sdkaartje daarna tomtom6 erop gezet en hoppa geen favorieten dus wat heb ik dan fout gedaan????????????
ps. in mijn map van frankrijk plus staat helemaal geen mapsettings.cfg alleen maar een bestandje van zo,n 13.2 kb dat de naam heeft van france_plus-map.cfg

gr. hankie1
 
Laatst bewerkt:
Ik heb zelf nu nog tomtom 5.21 en heb tomtom 6 geprobeerd en heb zoals hier bekend is gemaakt de mapsettings.cfg (de favorieten dus van 5.21) overgezet in de map tomtom_map_6.75_western_europe gezet op mijn sdkaartje daarna tomtom6 erop gezet en hoppa geen favorieten dus wat heb ik dan fout gedaan????????????
ps. in mijn map van frankrijk plus staat helemaal geen mapsettings.cfg alleen maar een bestandje van zo,n 13.2 kb dat de naam heeft van france_plus-map.cfg

gr. hankie1


Inderdaad, het overzetten van de favorieten van tomtom5 naar tomtom6 gaat niet.
Maar zodra je favorieten gaat aanmaken in tomtom6 dan maakt hij automatisch het cfg bestandje aan.
als ik dan weer favorieten heb toegevoegd dan zet ik dit bestandje ook op mijn pc.
Dit doe ik dat als ik problemen krijg ik niet alle favorieten weer kwijt ben.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan