Favorieten kwijt in IE 7

Status
Niet open voor verdere reacties.

EstherdenEdel

Gebruiker
Lid geworden
9 aug 2007
Kan iemand mij een tip geven svp hoe ik mijn lijst met favorieten terug krijg?
Kids hebben gisteren met hun poten aan computer gezeten, waarna ik al mijn favorieten kwijt ben. Geen idee wat ze gedaan hebben.
Ik heb Windows XP home edition met IE 7.
Ik heb al 3 maal systeemherstel gedaan, maar krijg darmee mijn favorieten niet meer terug.
Ook al gezocht op bookmarks*.html, maar komt met niks terug.
Kan iemand mij alsublieft helpen?
Alvast super bedankt!
Groet,
Esther

Als ze de lijst met Favorieten opgeschoont hebben krijg je ze niet meer terug.
Dit blijkt ook wel na drie keer systeem herstel gedaan te hebben (wat hier niet voor bedoeld is).
Meestal krijg je problemen met programma's die dan niet meer (correct) werken en dienen dan weer opnieuw geinstald te worden.

Succes met het vullen van je Favorieten lijst !!

Hartelijk dank voor je vlotte reactie. Ik was in de hoop dat er misschien een foefje was om de favorieten weer terug te krijgen. Stom dat ik ze nooit gebackupped had (maar ja, dat is altijd met dit soort dingen). Ik was in de hoop dat het nog ergens op laptoppie verborgen opgeslagen stond.
Ik ga nu mijn favorieten weer opnieuw vullen ;-(.

Dank nogmaals,
Esther

Misschien is het een idee om de kids een eigen login op de computer te geven. Dan kunnen ze niet meer aan jouw spullen zitten.

je hebt vermoedelijk al heel erg veel gezocht en gedaan ondertussen op je pc, dat is jammer, anders kon je ze mss nog terugzoeken met een recoverytooltje, maar dat geeft op zich al niet veel hoop, en nu nog veel minder.
Backup is idd de enige manier om dit probleem te verhelpen, voortaan proberen geregeld backup te nemen:thumb:

of je pc met een wachtwoord beveiligen, tegen de kids

Kan iemand mij een tip geven svp hoe ik mijn lijst met favorieten terug krijg?
Kids hebben gisteren met hun poten aan computer gezeten, waarna ik al mijn favorieten kwijt ben. Geen idee wat ze gedaan hebben.
Ik heb Windows XP home edition met IE 7.
Ik heb al 3 maal systeemherstel gedaan, maar krijg darmee mijn favorieten niet meer terug.
Ook al gezocht op bookmarks*.html, maar komt met niks terug.
Kan iemand mij alsublieft helpen?
Alvast super bedankt!
Groet,
Esther

Uhhhhh...volgens mij hebben kinderen vingers en geen poten :shocked::shocked::shocked:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan