Favorieten niet te activeren ?

Status
Niet open voor verdere reacties.

imkeren

Gebruiker
Lid geworden
23 aug 2011
Wanneer ik bepaalde pagina's vastleg in de favorietenlijst, dan kan ik ze vanuit favorieten niet activeren (time-out); als ik het URL adres rechtstreeks ingeef dan ok.

Wat kan hiervan de reden zijn ? ( Windows 7)

Mvg

Imker

Hallo Imker, dit overwegen. Resetten van IE helpt wellicht. Menu extra, internetopties, tab Geavanceerd, knop opnieuw instellen.;)

Bedankt hoor, Manama.

Ik kan dit slechts over 2 weken uitproberen, omdat ik vrijwilligerswerk doe en dan slechts van dienst ben. Laat zeker iets weten.

Gtjes

Imker

Las in je vorige vragen, dat je Windows 7 gebruiker ben, dus ik heb de vraag daar naar toe verplaatst :)

Oh ja nog even dit: Kleine aanvulling/correctie.

Je zei bepaalde pagina's. Is dat dan niet met alle pagina's van je favorieten. Werken sommige dan nog wel. Dan kan het zijn dat je ergens een of andere subpagina hebt opgeslagen die niet meer bereikbaar is.

Probeer het eerst een even opnieuw met bijvoorbeeld. Sla op bij favorieten. www.nu.nl en www.microsoft.com

Dus Internet explorer opnieuw instellen even mee wachten als dat niet hoeft.

:d:love:Heb vandaag de test kunnen doen, en ja hoor, 't lijkt opgelost !
Met dank aan alle tipgevers en groetjes,

Imker:thumb:

Aha Imker dat is mooi opgelost. Imker is nu heel blij. Bedankt voor de terugkoppeling. Groet. :thumb::love:;)

Het is inderdaad opgelost; ik kan pagina's vanuit favorieten oproepen.
Maar kennen jullie ook een truuk om een URL adres naar een pictogram (icon) op het breaublad over te brengen, zodat de pagina vanuit icon kan opgroepen worden. Copy-paste lukt wel maar dan niet opgeroepen vanaf icon.

Mvg

Imker

Ik ken wel een truuk om het pictogram vóór een url naar het bureaublad over te brengen. Zorg dat er een beetje ruimte is naast je IE pagina en sleep dan bv het vraagteken van Helpmij dat voor de URL staat naar het bureaublad. dan komt er een icon op je bureaublad die naar die URL verwijst.

Nogmaals heel erg bedankt............nu zijn echt al mijn vragenmet succes beantwoord...............iemand zal het U lonen............is het niet in dit leven dan.....................

Gtjes

Imker :love:

Geen probleem, ik ben gek op Karma :D :love:

Hallo Mumzel weer een zeer goede hoor. Oke en leuk opgelost. Groet van Manamana;):thumb:.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan