Favorieten script

Status
Niet open voor verdere reacties.

meloen82

Gebruiker
Lid geworden
14 mei 2001
Hoi allemaal,

Voor mijn website ben ik opzoek naar een script. Als bezoekers mijn website verlaten wil ik graag dat er een popupvenstertje verschijnt met zoiets als. "Bedankt voor je bezoek, wil je deze site toevoegen aan je favorieten??". Het venstertje moet echt alleen verschijnen wanneer de bezoeker mijn site verlaat en niet wanneer ie naar een andere pagina van de site gaat. Heb de bovenste versie ven deze site als geprobeerd http://www.leejoo.nl/java/alerts.htm maar hij werkt niet. Graag tips of een andere oplossing!!

Alvast bedankt!!

Groetjes Milou

Een oplossing heb ik niet voor je maar wel een tip: het is verschrikkelijk irritant dat wanneer je een site afsluit een pop-up scherm tevoorschijn komt. Als mensen je site bij hun favorieten willen zetten doen ze dat zelf wel.

Owja als je je bezoekers toch wilt bedanken zet dat dan gewoon op je site. Dan hebben je bezoekers er geen last van. En dat kun je dus ook evt. doen met je site toevoegen aan favorieten.

Bedankt voor je reactie!! Misschien was het inderdaad niet zo'n goed idee. Ik zet er wel een gewoon scriptje neer!!

Groetjes Milou

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan