Favorieten terug krijgen na verwijderen account

Status
Niet open voor verdere reacties.

pmkoning

Gebruiker
Lid geworden
16 mrt 2008
Hoi,

omdat ik op mijn orginele account problemen had met het installeren van itunes bedacht ik dat de oplossing kon liggen in het aanmaken van een nieuwe gebruikersaccount. Dat werkte inderdaad, en voor het verwijderen van mijn oude account had ik al m'n data veilig verplaatst naar een andere partitie. Alleen die spaarzaam verzamelde linkjes in mn map favorieten, die was ik ff vergeten.

Nu weet ik dat er allerlei progjes zijn om je data terug te halen. Lukt dat ook met je favorieten map??

En vooraf excuses als dit niet de juist map is, wist ff niet of ie hier of onder software moest.

Thx voor alle tips!

grtz

Niemand suggesties voor dit specifieke probleem?

Heb net recuv gedraaid, maar die vind geen c:/users/mijnnaam/favorieten helaas.

:shocked:

Met een systeemherstel krijg je je account terug, je kunt dan opnieuw alles overzetten (incl je favorieten)

Mocht je geen herstelpunt ingesteld hebben, dan is dit een beetje dom en is er helaas niks aan te doen.

Tof, dank je wel, ik ga vanavond meteen ff checken.

Herstelpunten had ik in XP wel aanstaan, maar weet niet zeker of ik dat in Vista mss heb uitgezet. Dat zou dan idd wel heel erg dom zijn, maar ja wie zijn billen brand....:confused:

Haha, je zegt het zelf.
Gelukkig zijn de favorieten niet het meest belangrijke onderdeel van je documenten (toch?)

Succes ermee!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan