favorieten van disk naar favorieten in XP??

Status
Niet open voor verdere reacties.

duin1

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
8 sep 2000
Heb Windows XP.Sinds kort.
Nu heb ik favorieten op floppy.Hoe krijg ik die in Windows XP naar favorieten??

Bedankt!:thumb:

Start internet Explorer op, ga naar Bestand > importeren en kies favorieten importeren.

Kun je zien hoeveel mogelijkheden je over het hoofd ziet. Ik verving altijd het nieuwe sterretje onder documenten voor de mijne.
Handig te weten Tiborv!

helaas,lukt niet

Ik zie wel bestand importeren,exporteren,maar het lukt niet van de a schijf naar favorieten.
Hoe zou het komen?
Bedankt alvast:thumb:

Zou moeten kunnen maar goed.

En als je het sterretje op A selecteert en naar de andere ster op C van de favorieten sleept? Als het goed is piept windows dan en vraagt om vervangen. Zeg je natuurlijk ja.

Heb je de favorieten los staan dan selecteer je ze allemaal en kopieer je ze naar de geopende favorieten map onder mijn documenten (dacht ik tenminste)

zie op de C schijf geen favorieten.

Bedankt voor je hulp.Maar... ik zie op mijn pas geinstalleerde XP op de C schijf geen map FAVORIETEN?!
Waar kan ik die nou vinden??

groetjes en alvast bedankt!:thumb:

gelukt.

Ik weet niet meer hoe,maar het is opgelost.Ergens heb ik favorieten kunnen vinden.
Toen gewoon gekopieerd.
Iedereen bedankt voor je hulp!:thumb:

Dann zul je het sterretje gevonden hebben onder Document and settings/jouw naam/favorieten :)
Simpel hé!
Als je het nog handiger wilt doen: Maak een kleine partitie aan voordat je gaat formatteren.
Schuif daar belangrijke gegevens naar toe en schuif die later weer terug. Hoef je niet eens op een floppy te zetten en die partitie kun je altijd weer terugnemen als je ruimte nodig hebt. Zo kun je ook een kopie van je instellingen daar neerzetten. Ideaal zo!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan