Favorieten verdwenen

Status
Niet open voor verdere reacties.

j.vanneutegem

Gebruiker
Lid geworden
9 jul 2002
Berichten
206
Ik heb een Samsung S2 plus en sinds de update naar android 4.2.2. in december zie ik in de standaard internetbrowser niet meer het sterretje, waarmee ik in het verleden altijd de favorieten kon opslaan. Ook kan ik geenzgn. snelkoppelingen meer opslaan op mijn startscherm.
Ik heb gekeken of ik ergens iets in de instellingen kan veranderen, maar kom dat nergens tegen. Vervolgens zowat heel internet 'afgestruind' en hier en daar vragen neergelegd, echter zonder resultaat. Ook ben ik afgelopen vrijdag naar twee telefoonwinkels geweest, maar helaas nog steeds zonder resultaat. Een advies was om chrome als browser te gaan gebruiken, maar daar kan ik niet goed mee uit de voeten en heb hem dus weer terug naar de standaard browser gezet. Er moet toch ergens een oplossing voor te vinden zijn? Degene die mij hiermee kan helpen wordt bij voorbaat al de held(in) van het jaar!
 
Helemaal links onder, nog onder het scherm zit een knop duw daar eens op misschien zie je dan je sterretje
 
Dat is het menu en dan krijg ik de mogelijkheid om de pagina te delen, zoeken op de pagina of naar instellingen te gaan, dus dat is het ook niet.
 
Nog steeds geen oplossing gevonden. Nu contact opgenomen met Samsung zelf. Hun tip was helaas ook niet bruikbaar en nu word ik weer doorverwezen naar één van hun servicepunten (waar ik overigens al geweest was...) om de software na te laten kijken en eventueel opnieuw te laten installeren...
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan