Favorieten worden op verkeerde locatie opgeslagen

Status
Niet open voor verdere reacties.

Aukje1960

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
8 nov 2009
Ik gebruik Vista en Internet Explorer 7.

Sinds een tijdje heb ik het volgende probleem. Als ik een favoriet wil toevoegen vraagt IE keurig hoe ik 'm wil noemen en lijkt er niets aan de hand te zijn. Vervolgens kan ik die favoriete website niet meer terugvinden in de lijst met Favorieten.

Na lang zoeken ben ik er eindelijk achter gekomen wat het probleem is. Ik blijk twéé mappen met favorieten te hebben. Laat ik ze nr. 1 en nr. 2 noemen. In IE krijg ik steeds map 1 te zien terwijl nieuwe favorieten automatisch worden toegevoegd aan map 2.

Hoe krijg ik dit weer rechtgebreid?

Door te items die in 1 voorkomen, maar niet op 2, naar 2 te kopiëren en daarna map (lijst) 1 te verwijderen?

Dan blijft het probleem dat IE nog steeds nieuwe favorieten op de verkeerde locatie opslaat. Toch?

Ik gebruik Vista en Internet Explorer 7.

Sinds een tijdje heb ik het volgende probleem. Als ik een favoriet wil toevoegen vraagt IE keurig hoe ik 'm wil noemen en lijkt er niets aan de hand te zijn. Vervolgens kan ik die favoriete website niet meer terugvinden in de lijst met Favorieten.

Na lang zoeken ben ik er eindelijk achter gekomen wat het probleem is. Ik blijk twéé mappen met favorieten te hebben. Laat ik ze nr. 1 en nr. 2 noemen. In IE krijg ik steeds map 1 te zien terwijl nieuwe favorieten automatisch worden toegevoegd aan map 2.

Hoe krijg ik dit weer rechtgebreid?
Ik begreep dat IE ze op lijst 2 opsloeg? Zo nee, slaat IE ze op 1 op, dan precies andersom werken en 2 wissen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan