favorieten

Status
Niet open voor verdere reacties.

martin van de mortel

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
27 nov 2000
Allo allemaal,

Ik heb een laptob die een powershutdown heeft gehad omdat de accu er uitgevallen is.
Na het opnieuw opstarten blijkt dat bij mijn browser Mozilla firefox alle favorieten verdwenen zijn en dat vind ik best wel lastig.

Ik heb al system restore geprobeed, maar de laatste 2 controlepunten blijken 6 feb en 25 jan te zijn en het systeem laat zich niet herstellen naar die datum.

Iemand een idee hoe ik die favorieten weer terug kan krijgen bij Mozilla?

PS: Bij IE heb je een mapje met favorieten waar je de data in kan vinden, maar bij Mozilla kan ik dat niet vinden

Je kunt hier de favorieten vinden. Ze staan er als HTML bestand.
Importeren via bladwijzer beheren / bestand.....

x:\Documents and Settings\xxxx\Application Data\Mozilla\Firefox\Profiles\xxxxxx.default\

B

Bedankt bern@rd voor je reactie.

Heb gekeken op de aangegeven plek Daar staan twee mappem en in alle twee de mappen staan alleen de "nieuwe"favorieten, niet de ouden.
Hewb er ook een bak. bestand gevomden en die hernoemd naar HTML maar ook daar zitten de oude favo's niet in.

Wordt toch handmatig weer alles bij elkaar zoeken ?

Er is ook nog een map met bookmarkbackups.
x:\Documents and Settings\xxxx\Application Data\Mozilla\Firefox\Profiles\xxxxx.default\bookmarkbackups\
Hier staat misschien nog iets bruikbaars.
B

Als je bedoelt het bak bestand....nee daar zitten ook de oude niet meer in ( zie post hierboven)

Nee, niet de bak-files.
Echt een map met bookmark backups.

C:\Documents and Settings\GEBRUIKERSNAAM\Application Data\Mozilla\Firefox\Profiles\6qmc66n4.default\bookmarkbackups

Daar staan html files.

Bedankt voor de reactie Paul,

Heb net eens heel goed gekeken.

In de map profiles staan bij mij twee mappen met zo'n raar nummer.
jug83ikb.default en q8n4unvb.Standaardgebruiker

In die eerste map staat vanalles in maar geen bestand bookmarkbackups
wel een bookmarks.html en een bookmarks.bak, maar dat zijn allebij nieuwe en er zit geen enkele favoriet in anders dan de standaard die er bij het installeren in komen.

In die tweede map hetzelfde verhaal.

Ik heb overigens wel al mijn cookies nog dus bij inloggen (bijv. bij torrentsites) hoef ik niet allemaal weer opnieuw het wachtwoord in te vullen. Als ik bij firefox in de URL-balk een website intyp dan wordt die niet meer aangevuld, dus daar staat ook niets meer in het geheugen.

En dat allemaal omdat die achterlijke accu uit de laptob donderde :confused:

Wellicht kan systeemherstel iets redden?

Gokje: In nog een aantal mappen van firefox staan bookmarks weggeschreven.
C:\programfiles\Firefox 2.0 NL\defaults\profile
*kan afwijken ivm je eigen installatie.

Doe eens een zoek-actie op "Bookmarks"

Laatst bewerkt:
Zoekactie had ik all gedaan...geen resultaat
system restore werkte niet (zie hierboven)
De aabgegeven mappen ook geen resultaat

Ben maar begonnen om de "oude"bookmarks weer te3rug te zoeken voor zover ik ze nog weet.

Toch bedankt voor de hulp allemaal.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan