favorieten

Status
Niet open voor verdere reacties.

wensterretje

Gebruiker
Lid geworden
4 sep 2008
Hallo allemaal,

Heb ik een vraag.

Hoe kan je alle internet favorieten opslaan als een lijst in een wordpad document als link ???:eek: :eek:

Hoi,
ik kan me herinneren dat ik ze vroeger exporteerde als HTM-document naar een stick (aanklikbaar).
Favorieten exporteren
Voer de volgende stappen uit op de computer waaruit u de favorieten exporteert.

Klik hier om Internet Explorer te openen.

Klik op de knop Favorieten, klik op de pijl naast de knop Aan Favorieten toevoegen en klik vervolgens op Importeren en exporteren.

Klik in het dialoogvenster Instellingen voor importeren/exporteren op Naar een bestand exporteren en klik op Volgende.

Schakel het selectievakje Favorieten in en klik op Volgende.

Selecteer de map waaruit u de favorieten wilt exporteren en klik op Volgende.

In Internet Explorer wordt standaard een bestand met de naam Bladwijzers.htm in uw map Documenten gemaakt. Als u het bestand een andere naam wilt geven of het geëxporteerde bestand in een andere map dan Documenten wilt opslaan, typt u de gewenste bestands- en/of mapnaam.

Klik op Exporteren. Als er al een bestand met dezelfde naam bestaat, wordt u gevraagd of u dit bestand wilt overschrijven. Klik op Ja als u het bestand wilt vervangen of klik op Nee en typ een nieuwe bestandsnaam.

Klik op Voltooien.

Opmerking
Als er niet naar de geselecteerde map kan worden geschreven, bijvoorbeeld de map Documenten van een andere gebruiker, mislukt het exporteren. Gebruik dan een andere map. Bron: Help IE 8

als een lijst in een wordpad document als link

Wat je nu vraagt, is hoe je een bepaalde (door jou bedachte) oplossing kunt realiseren.

Wat je er niet bijverteld, is wat de wens of het probleem eigenlijk is,
want ik kan me zo voorstellen dat er misschien wel een andere oplossing is.
Bovenstaande klinkt me niet als iets logisch in de oren.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan