favorieten

Status
Niet open voor verdere reacties.

dekleinewitte

Gebruiker
Lid geworden
2 mrt 2002
Ik heb door omstandigheden een format c moeten uitvoeren. Aangezien ik besmet was met een virus kon ik niet meer op mijn buraublad of niets. Het enige wat lukte is aanmelden op een andere acount.Ik heb van daaruit geprobeerd om mijn favorieten te inporteren maar dat ging niet. Ik heb wel de map favorieten kunnen kopieren naar een andere schijf. Dan heb ik de format c succesvol uitgevoerd. Als ik nu de favorieten wil inporteren via de procedure importeren-exporteren lukt dat natuurlijk niet. Is er een manier om de favorieten die in de gecopierde map op de andere schijf te inporteren naar mijn standaard map favorieten? het enige wat ik kan is in de gekopierde map een favoriet openen en vervolgens opnieuw opslaan in de map favorieten maar dan ben ik wel lang bezig he. Wie kan mij nog helpen? alvast bedankt

Ok, in een Nederlandse versie zitten die in:

<Schijfletter>:\User\<Gebruikersnaam>\Favorieten of je kan intypen %USERPROFILE%\Favorieten

Daar de inhoud kopieren van de Favorieten-map uit de reservekopie.

heel erg bedankt het is gelukt om al mijn favorieten terug te zetten.simpel maar je moet het weten he.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan