Favorietenlijst terughalen in XP

Status
Niet open voor verdere reacties.

Ron 63

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
15 feb 2005
Hallo, ik ben een PC leek en ik heb van mijn collega het programma Shredder gekregen om zo spyware te weren geloof ik. Nu heb ik daar een verkeerd vinkje gezet waarin staat dat al je IE instellingen gewist worden. Al mijn koppelingen en favorieten ze gewist !!! Dit vind ik zeer vervelnd omdat daar erg belangrijke links tussen zaten. Hoe kan ik dit terug halen??? Help me aub.........

Maakt Shredder (net als AdAware en Spybot S&D) een backup? Die zou je dan terug kunnen zetten.
Ik ken het programma niet, dus zoek even naar die optie.

Heb je ME of XP? Dan kun je nog Systeemherstel proberen naar een tijdstip voordat je Shredder toepaste.
(Start>Alle programma's>Bureau-accessoires>Systeemwerkset>Systeemherstel)

Geen backup

Het progr heeft geen back up erop zitten maar ik heb met het progr Restoration wel de links weer terug gekregen in mijn browser maar nu krijg ik bij iedere link dat de snelkoppeling niet werkt en dat ik maar bij eigenschappen moet kijken bij webadres........ik heb dus alleen een tabblad algemeen en geen webadressen staan.
Ook heb ik geprobeerd om een systeemherstel te doen maar maakte helemaal niks uit.................zijn er nog meer opties aanwezig?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan