fax,all in one brother werkt niet goed.

Status
Niet open voor verdere reacties.

ricardo13

Gebruiker
Lid geworden
17 feb 2007
Goedemiddag,Ik heb pas geleden een fax/print/scan aangeschaft
Heb hem aangesloten op de enige nog vrije,telefoon poort op mijn kpn experiabox.

De aansluiting op de fax moet volgens het boekje op de line aansluiting.

Heb op de fax een station id,dus fax nummer geactiveert,zowel het huis nummer als een ander nummer ingesteld.Ik kan wel een fax verzenden,en die komt dan ook aan,probleem is dat ik hiervan ook geen ontvangsbevestinging krijg uit de printer?Dit hoort volgens mij wel zo te zijn,anders weet je natuurlijk nooit of diegene hem heeft ontvangen.Het andere probleem is dat ik geen fax kan ontvangen,de fax van de tegenpartij zegt dan dat het nummer niet beschikbaar is,en er gebeurt verder niks.Iemand enig idee of ik die lijn bij kpn moet activeren of dat ik ergens anders iets fout heb gedaan,alvast bedank tips zijn ook welkom gegroet ricardo

Heb je een NL handleiding erbij?

Je moet je fax instellen:
optie om fax verzonden bericht af te laten drukken (rapporten afdrukken)
optie om automatisch faxen te ontvangen (ontvangst instellen: fax, handmatig, beantwoorder)

In je handleiding tref je de uitleg over de manu'tjes welke van toepassing zijn.

:cool:

Heb je een NL handleiding erbij?

Je moet je fax instellen:
optie om fax verzonden bericht af te laten drukken (rapporten afdrukken)
optie om automatisch faxen te ontvangen (ontvangst instellen: fax, handmatig, beantwoorder)

In je handleiding tref je de uitleg over de manu'tjes welke van toepassing zijn.

:cool:

ja,ik heb een handleiding erbij,en de fax instellen lukt me ook wel en verzenden komt ook wel aan.alleen dan zonder afdrukken van een'verzend rapport'.alleen als ieman een fax probeert te sturen,naar het nummer ik in de fax heb ingevoert dan zegt de fax,nummer niet in gebruik,en kan niet worden ontvangen..maar begrijp hieruit dat ,nadat je op de fax alles hebt ingesteld,het meteen plug en play moet zijn?niks opgeven bij de kpn oid??

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan