Fax selector

Status
Niet open voor verdere reacties.

Wilie wortel

Gebruiker
Lid geworden
5 jun 2005
hallo mensen,

ik heb zojuist een faxselector 2de hands gekocht van het merk (se dailler remote) maar nu wil ik weten hoe ik die moet aansluiten of is er ergens een handleiding van te krijgen.

groetjes en alvast bedankt

harstikke bedankt,

dat moets ik inderdaad hebben alleen heb ik blijkbaar software er voor nodig.

Blijkbaar wel. Kon zo snel niks vinden. Maar ze zitten in Zwolle.

Misschien bieden ze ook service\ software voor mensen die hun spullen 2e hands hebben aangeschaft.

Salland Telecom BV

Katwolderweg 15
8041AC Zwolle
Tel: 038 4526263
Fax: 038-4238160

\Edit Kijk nog 's in mijn vorige link? Heb je de single Line Dialler? Dan is er wel software. En voor de multi line dialler is er een firmwareupgrade. Maar die software is, voor zover ik het kan zien (Heb het even geïnstalleerd) alleen een soort belprogramma. Ik denk dat je het ding gewoon kan aansluiten en faxen maar met je gewone faxprogramma.

Laatst bewerkt:
ik heb de software geinstalleerd en ook gewoon aangesloten maar het werk nog als dan telefoon overgaat begint het modem van de pc te zeggen dat er een fax woord aangesloten

Domme vraag natuurlijk; maar heb je 'm wel goed aangesloten? Voor zover ik weet werkt zo'n selector op de kenmerkende piep van een remote faxapparaat. Detecteet ie de piep dan gaat ie naar de fax (pc-met-faxsoftware) of naar de telefoon.

ik heb het volgens de handleiding aangesloten dus de fax en telefoon zittten al op een uitgaan wat ik dus al vreemd vind, naar zwollen bellen heb ik gerpobeerd kom ik niet door omdat ik er niet geregistreed heb, en zelf denk dat de software er voor soort voor de instellingen voor het apparaat of ik me duidelijk laten bezeiken ermee

Begin me steeds meer af te vragen of het eigenlijk wel een faxselector is. Als ik die handleiding zo 's bekijk heeft het te maken met een callback service of zoiets. Misschien moet je morgen nog 's proberen te bellen met Zwolle.

ik heb er al heen gefax want ik vind het al vreemd dat de fax en telefoon op een aanlsuiting moeten dus en ik denk dat jij gelijk heb met wat je zei

Ik hoop dat je er niet teveel geld voor neer hebt hoeven leggen. 't Wil maar niet echt lukken met je fax, hé? :(

lukt inderdaad niet echt heb voor 2,50 gekocht en omdat hem heeft gebracht heb ik hem 10 euro gegeven maarja is geld weggegooid ik snap als eerst al niet waarom ik dat ding de fax en telefoon op een aansluiting moet wat ik zondar dat kast je al heb

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan