Fax verzenden vanuit XP

Status
Niet open voor verdere reacties.

Het Hof

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
17 jul 2001
Berichten
1.252
Ik gebruik de fax van XP en dat gaat tot volle tevredenheid, maar ik stuit af en toe op een probleem: ik kan maar één blad tegelijk faxen. Is er een instelling om meerdere pagina's mogelijk te maken? Of zijn er aparte programma's, die dat mogelijk maken? Zo ja, welke?

Dezelfde vraag zou gesteld kunnen worden voor scannen naar bijvoorbeeld Outlook.
 
Maak voor ieder te versturen pagina een pagina aan in MSWORD. Dan worden alle pagina's een voor een gefaxt. Als je tiff afdrukken hebt, dien je de Wordfunctie "invoegen bestand" te gebruiken. Hoewel ik niet beschik over Works vermoed ik dat het daar ook wel in gedaan kan worden. Outlook gebruik ik ook niet, maar het scanprogramma van je scanner moet daar wel raad mee weten. Anders kan je weer opnieuw alles naar Word scannen en daar vandaan d.m.v. copiëren en plakken de zaak naar Outlook transporteren. Voorts zou je gebruik kunnen maken van het bij office geleverde "Microsoft Office Hulpprogramma's" waar onder meer de volgende programma's worden geboden:
Digitaal Certificaat voor VBA-projecten
Microsoft Mediagalerie
Microsoft Office 2003-taalinstellingen
Microsoft Office 2003-wizard Mijn instellingen opslaan
Microsoft Office Access Snapshot Viewer
Microsoft Office Document Imaging
Microsoft Office Document Scanning
Microsoft Office Picture Manager
Microsoft Office-toepassingsherstel
Let wel dat is bedoeld voor alle Offica programma's dus ook voor Outlook
Joop
 
Ik denk, dat dit voldoende houvast biedt. Ik heb inmiddels begrepen, dat software van moderne scanners wél voorzien in meerdere pagina's zenden per fax en per email, dus het is wat mij betreft een kwestie van tijd eer dit is opgelost zonder een omweg te gebruiken.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan