Fax via computer en faxtoestel

Status
Niet open voor verdere reacties.

Xazou

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
12 apr 2007
Berichten
3
Hoi,

Ik heb nu een gewoon klassiek faxtoestel dat ik gebruik. Ik moet nu echter elke fax inscannen als ik hem digitaal wil.

Nu zou ik graag mijn faxen digitaal ontvangen (liefst in outlook als bijlage bij een mail ofzo), indien mogelijk ook digitaal faxen verzenden, maar belangrijk is dat ik nog op de klassieke manier ook faxen kan verzenden, met het oude toestel dus.

Weet iemand of dit mogelijk is of niet?????

Ik zou jullie heel dankbaar zijn.
Xazou
 
Onderstaand adres is van eFax waarmee je gratis faxen kan ontvangen. Als je over windows XP beschikt vind je daarin een uitstekende digitale faxverzendmachine, waarmee je via een telefoonlijnmodum (dus geen adsl!) naar elk aangesloten faxnr. kan faxen.

http://home.efax.com/s/r/nl_home?CMP=OTC-nl

Joop
 
Zijn alletwee goede suggesties, vooral dat met die alles in één machine, gezien ik er zoeentje staan heb, had daar nog niet aan gedacht, maar dan moet je wel constant een pc hebben die aanligt, en dat is de bedoeling niet. Doorom zou het leuk zijn om eigenlijk je fax als mailbijlage te krijgen. Ik begin stilaan te beseffen dat het een bijna onmogelijke situatie is dat ik wil.
 
Wel na lang zoeken heb ik de ideale oplossing gevonden, eigenlijk 2 oplossingen. Ofwel de Xerox WorkCentre 4150, die een multi functional is, ofwel de Xerox FaxCentre 2121 die dan meer ter vervanging gaat van de ouderwetse fax die er nu is. Deze toestellen hebben alle twee de eigenschap dat ze een fax kunnen doorsturen naar een e-mail adres. Dit is precies wat ik zoek, is kwestie van kiezen nu :D :D :D
In ieder geval bedankt voor jullie tips :thumb: :thumb: :thumb:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan