Fdisk problemen

Status
Niet open voor verdere reacties.

1107972

Gebruiker
Lid geworden
5 mei 2004
Hoi,

ik ben begonnen met het formateren van de 80gb hd en heb alles eraf gehaald. Omdat ik niet tevreden was over de indeling wilde ik 2 partities samen voegen, namelijk de primaire partitie (c:schijf) en het1ste logische station (d:schijf).

Hiervoor heb ik alleen logische stations verwijderd om zowel de uitgebreide als de primaire partitie te verwijderen.

Tijdens het verwijderen van de uitgebreide partitie krijg ik het probleem dat er nog een NTFS station op staat die fat niet herkent als logische station maar wel aangeeft dat er nog een logische station is.

Nu is de vraag hoe ik het simpels alles van de schijf kan wissen om zodoende gewoon opnieuw te kunnen beginnen???

Is er een soort commando voor om het weer terug te zitten in dfe fabrieks instellingen, dus nog niet geformatteerd en zondere enkele partitie???

Alvast bedankt

Het is alweer even geleden dat ik fdisk heb gebruikt, maar uit mijn hoofd: (en ik word wel teruggefloten als het niet waar is.........)
mij kun je volstaan met het verwijderen van de primaire partitie. (non dos partitie)

ntfs is een nondos prtitie en zul je dan ook zo moeten verwijderen.

Zie bijlage.

Bijlagen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan