FEAR een geweldige shooter

Status
Niet open voor verdere reacties.

bv bas bv

Gebruiker
Lid geworden
14 jun 2006
Berichten
325
hallo,

ik vind FEAR een geweldige shooter. :thumb:
maar ik houd niet zo van al die creapy dingen
is er een spel dat qua shooter heel erg of fear lijkt maar dan zonder al die creapy dingen?

ik hoop dat jullie een antwoord hebben
 
crysis, Cal of duty 4 , Unreal Tournament III ( niet creepy grappig)
battlefield 2,etc , En als je egt een goede BABY Shooter wilt raad ik aan : Serious Sam 2!
Heb ik samen met mijn kleine broertje gespeeld ,, Leek hem wel tof (5 jaar )


Edit: en HAlf life 2 en de expantions zij heel goed !
 
Laatst bewerkt:
neej je snapt het niet

bij fear heb je van die vrede shootouts
de inpackt van de wapens ect.
is heel goed uitgewekt
bij crysis enzo heb je dat niet echt
 
aah zo,, Je bedoelt al die effecten , nou DAROM is fear een topper he ,
Ik ken niet direct een game die dat ook zo '' mooi en uitgewerkt '' heeft als Fear,
 
als je lekker blood and gore wilt hebben, dan vind ik naast fear natuurlijk nog steeds een topper Sof2, (Soldiers of Fortune2). deel 3 is ook goed, maar 2 is beter, alleen vrij oud al.

komt trouwen heel binnenkort een nieuwe Fear uit he, en t bloed daarin is ECHT SUPER!!!

trouwens, Doom3 en Quake4 vind ik ook wel erg in de Fear catagorie thuishoren!!

leon
 
als je lekker blood and gore wilt hebben, dan vind ik naast fear natuurlijk nog steeds een topper Sof2, (Soldiers of Fortune2). deel 3 is ook goed, maar 2 is beter, alleen vrij oud al.

komt trouwen heel binnenkort een nieuwe Fear uit he, en t bloed daarin is ECHT SUPER!!!

trouwens, Doom3 en Quake4 vind ik ook wel erg in de Fear catagorie thuishoren!!

leon

maar doom is qua "engheids graat" nog erger dan fear
en sof heb ik ook wel gedaan maar bij fear heb je en bepaalt effect
di inpackt van de wapens enzo dat heb je bij sof niet
fear heeft iets bijzonders dat sof niet heeft



edit: dan maar fear:love: (met mn hooft onder de tafel als het eng wordt of het geluid zacht):p
 
Laatst bewerkt:
wilde het al eerder zeggen, t verbaasd me nml een beetje dat je Fear zo eng vind, vond en vind nml dat t wel een graadje enger had gemogen.

toegegeven, de eerste keer dat ik Fear speelde en die ene ladder opklom om dat Selma, (of hoe dat meisje ook heet) bovenaan plotseling naast me te zien staan om daarna ook direct op te lossen in die zwarte rook/mist. toen schrok ik me ook (lekker) lam!!

maar, nu we het er trouwens toch over hebben, ik neem aan dat je enkel Fear zelf hebt gespeeld en niet de 2 add ons? want die waren helemaal niet eng, zeker de laatste niet. daarin komt ze geloof ik helemaal niet voor zelfs, dat is gewoon enkel knallen.

dus, mocht je die nog niet gespeeld hebben dan raad ik je die 2 zeker aan, zeker de laatste, die is dan precies wat je zoekt. en ookal is t een addon, die laatste is lekker lang. heeft bijna even veel levels als de originele Fear zelf, (meestal zijn add ons een stuk korter, maar kosten ze bijna wel t zelfde als t origineel).
geldtrekkerij, kuch..kuche..

leon
 
ik heb alleen de eerste gespeeld en ben nu Perseus mandate aant downloaden.
echt en vind ik het niet maar ik heb het niet zo met spoken en paranormale verschijnselen
misschien geeft dat juist de kick in de shoot-outs

met mijn 5.1 dobly is het niet te harden:p (ook met een goede koptelefoon)
toch hoop ik dat Perseus mandate minder creapy en meer shoot-outs heeft

edit: heb je de eerste fear nodig om Perseus mandate te kunnen spelen?
 
Laatst bewerkt:
ben even de namen wkijt van de add ons van fear, maar, de eertste heeft wel de originele fear nodig en de tweede niet. die kan je gewoon als een stand alone spelen, ( zoheet dat nml). en ik geloof dat de tweede inderdaad Perseus Mandate heet, maar, kan me vergissen. is al lang geleden dat ik ze speelde.

leon
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan