Fear hapert heel erg

Status
Niet open voor verdere reacties.

impreza010

Gebruiker
Lid geworden
17 jan 2007
Berichten
17
Hey
ik heb pas geleden een paar games geinstalleerd, godfather, FIFA2007, Battlefield, Hitman 2... al deze games doet hij wel goed alleen bij Fear hapert het beeld heel erg, kwa systeemeisen ligt het niet... iemand een idee hoe dit komt? (ik heb ook de DirectX geinstalleerd die bij de dvd zat)
 
Geef even wat meer informatie. Wat voor processor, videokaart, ram geheugen heb je??
Fear heeft best wel een wat hogere videokaart nodig om soepel te draaien.
 
pentium 4 3Ghz, 512MBram, Geforce 7600GT 256MB

Waarschijnlijk ligt het probleem dan bij je Ram-geheugen. Fear vergt erg veel van je geheugen. Om Fear op de gewone modus te spelen heb je minstens 1024 mb Ram-geheugen nodig. Met 512 mb zal je Fear alleen op de minimale modus soepel kunnen draaien.
 
Waarschijnlijk ligt het probleem dan bij je Ram-geheugen. Fear vergt erg veel van je geheugen. Om Fear op de gewone modus te spelen heb je minstens 1024 mb Ram-geheugen nodig. Met 512 mb zal je Fear alleen op de minimale modus soepel kunnen draaien.

ja op minimale modus kan het idd wel, gelukkig was ik toch al van plan er 1 Gig van te maken... ;)
 
Dan draait hij tenminste op een mooie resolutie en wordt het spel pas mooi :thumb:

Zou je ook a.u.b. de vraag op opgelost willen zetten? ( Rechtsonderaan)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan