FEEDBACK, Livetrein.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Waarover zou die slideshow dan over moet gaan?

Wat ik misschien wel wil gaan toevoegen is;
- buttons zodat je 'terug' kan gaan en 'vooruit' kan gaan (browser werkt niet ivm ajax)
- nu staat de tekst er gelijk, misschien dat ik er een leuk effect erbij kan doen.

Misschien dat je een slideshow over NS kortingsactie's ofzo kan doen? Geen idee ik reis niet met de trein ;)

Leuk idee, niet origineel, maar leuk. Ik zou sowieso kleuren gebruiken om de website wat op te frissen.
Gebruik de kleuren van NS of een leuk achtergrondje van een trein of iets anders, dat licht aan jou...
Het is opmerkelijk dat het snel is, dat is een goed pluspunt.
Je 'homepage' moet je echt veranderen, ik zou als bezoeker gelijk wegklikken als ik zo'n homepage zie, het stoort me.
In plaats daarvan kun je in het midden je zoek balk plaatsen en rondom je dingen zetten zoals taal, datum, storingen en logo,
naar mijn mening oogt dat professioneel uit.
Als je een zoekopdracht doet zoals Amsterdam Centraal zie je een lijst staan met treinen. Het ziet er keurig uit achter elkaar, maar
onoverzichtelijk, denk erover na om er kleur in te brengen, de eerste wit, tweede blauw of iets anders, derde wit, vierde blauw etc.

Als je deze tips een beetje volgt weet ik zeker dat je een leuke website krijgt, beschouw dit niet als een negatieve aanval maar als
opbouwende kritiek !

Bedankt voor je feedback aymar,

Ik vind het zelf ook een beetje kleurloos maar ik kan geen goede kleurencombinatie vinden wat. Moet hier maar eens meer aan gaan werken. Kwa snelheid heb ik echt te danken dat ik alles maar 1 keer hoef te laden en daarna alles via AJAX de boel ophaal. Ook wou ik storingen via Twitter doen alleen vind ik het nu beter om dit op de voorpagina te doen. Bedankt voor dat idee! Verder komen er nog bij de overzichten onder Vervoeder het logo van de vervoeder. Dat idee met de kleurtjes wil ik wel over na denken.

Wat rooie darp zegt vind ik ook een goed idee. Over de kleuren gesproken zou ik voor blauw geel kiezen, en dan een licht blauwe achtergrond. Blauw geel omdat het bij ns past, en die lichtblauwe achtergrond omdat het overzichtelijk is. Als je echt voor bezoekers wilt gaan zou ik ns benaderen voor leuke acties die je op je website kunt zetten. Veranderingen op het spoor kun je op de voorpagina zetten zodat mensen niet eerst het station moeten opzoeken en dan moeten zoeken naar de trein die de bezoeker wilt nemen. Denk klantvriendelijk en je zult er wel komen. Succes !!

Laat een icoon zien zodra de website aan het zoeken is. Duurt opzich best lang, en lijkt net alsof je dan niet goed hebt geklikt waardoor ik de neiging heb om nog een keer te klikken.

Misschien een autocomplete functie met de stations die ondersteund worden? Dat als ik Roo intyp en steden komen die met Roo* beginnen.

Ik vind het zoeken niet lang duren hoor...

Code:
[22:03:47.762] GET http://www.livetrein.nl/data.php?station=roosendaal&filter=all&directurl=undefined&nocache=0.8787284908886844 [HTTP/1.1 200 OK 7681ms]
7681ms vind ik best lang...

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan