Feedreaderproblemen

Status
Niet open voor verdere reacties.

sibelius

Gebruiker
Lid geworden
30 mrt 2005
ik heb feedreader 3.14 en W. XP Pro alle updates. Feedreader start heel traag op, aanvankelijk nonrespondabel (de opdracht update krijgt geen reactie). Als het na een minuut of wat werkt en ik wil het programma afsluiten gaat dat vaak niet. Soms lijkt het afgesloten te zijn maar blijkt het als ik Windows afsluit nog steeds op de achtergrond aanwezig.

Gegoogeld op problemen met Feedreader levert 0 hits op!
Ik ben de enige die ze heeft. :)

Kan iemand mij helpen?

Blijkbaar is feadreader gemaakt voor RSS feeds. Als het programma niet goed werkt, waarom gebruik je dan niet gewoon I.E. of Firefox om je feeds te lezen ?

Je kan je gewoon abonneren op de RSS feeds door er op te klikken en te bevestigen.

Als je het programma hebt opgestart (en het komt niet op het scherm of je hebt afgesloten) moet je eens bij taakbeheer kijken (ctrl+alt+del) onder het tabblad 'processen'.
Als daar '00' staat bij het programma betekend dat het niet reageerd of dat hij momenteel niets doet. Je kan het dan best gewoon bij toepassingen op taak beëindigen klikken.

Als er geen oplossing is voor het probleem kan je beter voor een ander programma zoeken (I.E. en Firefox) om je feeds te lezen. Bij vista kan je zelf de resultaten in je sidebar op je bureaublad weergeven.

Ik heb het programma zelf nooit gebruikt dus ik kan je er verder geen informatie over geven. Reageerd het altijd al zo langzaam ? Updates vertragen vaak (zeker niet altijd) je PC.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan