ff 3 installeren

Status
Niet open voor verdere reacties.

luden

Gebruiker
Lid geworden
25 dec 2001
Berichten
613
Is het eigenlijk nodig om eerst firefox 2 te uninstallen alvorens 3 te installeren?
groetjes
 
Heb ik wel gedaan, maar dat is meer iets persoonlijks. Ik hou graag van een schone installatie, dus heb voor ik FF3 geïnstalleerd heb, álles van FF2 verwijderd.

Het is maar net wat je zelf wil, maar ik zou wel aanraden om FF2 te deinstalleren. Dan ben je er namelijk altijd zeker van dat FF3 opstart en niet per ongeluk FF2 (ivm profielen / favorieten etc).
 
Ff Problemen

als gebruiker van IE mij over laten halen FF te installeren
IE verwijderen lukte niet,zou geen probleem zijn door de keuze mogelijkheid tussen FF en
IE helaas alleen problemen
programma's niet meer te vinden en om de haverklap einde sessie met vraag of er nieuwe opstart oet komen of moetFF de afgebroken sessie herstellen
sinds dien ook elke 10 seconden slaat diskette drive aan, waarschijnlijk om iets te zoeken
en geeft muis vaak geen aktiviteit
IE is nu primair en FF toegankelijk WIE helpt mij van de ellende af?door aan te geven wat ik fout deed of nu moet doen:confused:
 
Je hoeft ie ook niet te uninstallen om ff te gebruiken. Kunnen naast elkaar op je pc staan. Probeer misschien ff eens terug te uninstallen en dan terug te installeren.
Je kan eventueel ook een systeemherstel doen naar voor je ff installeerde en dan gewoon ff terug installeren.

groetjes
 
Friesejan,

IE explorer deïnstalleren is quasi onmogelijk. Als ik het zo hoor, dan ben jij niet meteen de meest geavanceerde computer gebruiker, dus dan durf ik te stellen dat IE deïnstalleren volledig onmogelijk is. Ik geloof nooit dat FF echt een probleem geeft met uw systeem. Wat mij eerder het probleem lijkt, is dat je allemaal zaken hebt verwijderd toen je IE wou deïnstalleren die nodig zijn om je pc te laten draaien.

Ik hoop dat je als beginner je systeemherstel geactiveerd heb staan en raad je aan om aan de hand hiervan even te herstellen naar voor je het probleem kreeg. Ik hoop voor u dat je dan terug normaal kunt werken. Als je dan nog steeds FF wenst te gebruiken, dan zou ik gewoon FF3 installeren naast IE. Desnoods kan je enkel je IE snelkoppelingen verwijderen.

Als je de eerste keer FF opstart, dan vraagt hij of dat je standaard browser mag worden, antwoord hierop positief.
 
problemen Bijik ben inderdaad een amateur.Voor mailen en surfen is dat geen probleem, dus moet ik
verder ff niets proberen ormateren en herinstalleren is voor mij onmogelijk
systeemherstel is nu net iets wat ik dringend nodig heb en niet functioneert
bij terugzetpogingen krijg ik:er is niets teruggezet.ik hoopte dat er een suggestie zou komen die uitvoerbaar is.de wijziginggsdatumis al lang geleden en voor mij niet meer na te gaan
je bijfttegenbeter weten in hopen op zelfherstel
bedankt voor de reacties en tot de volgende keer
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan