FF vraagje over laptop beeldscherm reselutie

Status
Niet open voor verdere reacties.

josa70

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
8 apr 2006
Ik hoop dat die ik de juiste groep staat, maar hier is mijn vraag ik heb een Dell Latitude C840 Laptop met een Geforce 4 440GO videokaart met 32MB geheugen. Als ik Windows XP professionel heb geinstalleerd kan ik perfect 1024 - 768 reselutie draaien maar niet mooi want niet de juiste drivers, maar als ik dan de driver van nvidia van dell voor deze vidoekaart installeer dan wilt die de reselutie op 1600 - 1200 zetten al ik hem dan terug zet naar 1024-768 wordt het beeld wel kleiner maar krijg ik hele brede zwarte randen langs mijn scherm hij wil dus niet het volledige scherm gebruiken. Ik het twee de zelfde laptops, de een met 32MB en de ander 64MB die van 64 doet het wel goed die van 32 niet. Als ik de harddisk wissel doet die het wel goed het ligt dus aan de instelling denk ik dan, maar kan niet vinden waar ik dat moet instellen.
Ik hoop dat mijn vraag een beetje duidelijk is en dat iemand van jullie een oplossen weet voor dit probleem want met een instelling van 1600-1200 word het iets te klein voor mijn ogen, het is een 15 inch scherm.
Grt Jos

Misschien nieuwste driver van de NVidia site proberen?

Vergelijk op beide laptops eens in apparaatbeheer wat er onder monitors/beeldschermen staat.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan