ff wachten

• Onderwerp starter Onderwerp starter Danz
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

Danz

Gebruiker
Lid geworden
12 apr 2003
Lastig..irritant

Ik heb nu al 2 weken dat als ik met me rechtermuis op een map of wat dan ook klik ik niet gelijk een menu krijgt te zien maar moet wachten gedurende 15 sec en dan pas verschijnt.
Heb ik 1 maal dit gedaan en blijf ik in die zelfde map dan is er niets meer aan de hand.

Maar...

Als ik nu naar een andere map ga en daar op rechts klik dan moet ik weer 15 sec wachten :( en als ik dan weer terug ga naar die map waar ik nu in verder kon dan moet ik weer 15 sec wachten voordat het menu verschijnt.

Lijkt wel of er iets ingeladen moet worden of dat hij eerst andere dingen doet heb zelfs dit geprobeerd zonder dat er maar 1 ander programma liep en nog gebeurde het..

Heb hier nog nooit last van gehad en heb niks vreemds gedaan en toch doet tie dit nu.
Is misschien wel begonnen nadat ik dit probleem had. Mijn vorige probleem

Iemand enig idee wat de oorzaak kan zijn van dit euvel..

Ik heb dat probleem ook gehad maar wist geen raad.
Ik heb wel op spywere gescand en verwijderd en ook nog programma's wat niet opgestart hoeft te worden uitgeklikt..
Hij deed het toen weer goed.
Misschien een oplossing??

Groet profpc.

Ik ben ook nog ergens anders achter gekomen dat is namelijk als ik mijn computer opstart en rechtermuis klik op een map ofzo dan doet tie het....

Maar....

Als ik Msn aanzet dan gebeurt het opeens want als ik dan rechtermuis klik dan moet ik weer wachten.

Heeft er al iemand enig idee wat het zou kunnen zijn..

Heb het nog steeds dat ik moet wachten maar het lijkt wel of het al wat korter is geworden.

Ik heb ook me boot.ini gemaakt hij was helemaal weg door 1 of ander boot programmaatje en had hem niet gebackupped.:( misschien was dat wel een reden ik heb geen idee het lijkt wel of tie er al een beetje overheen groeid.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan