fiat bravo radio

Status
Niet open voor verdere reacties.

fiatbravo

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
20 feb 2011
Berichten
4
ik weet niet of dit de goede plaats is waar ik de vraag zet maargoed.

Gister heb ik een fiat bravo gekocht, alleen de radio doet het niet. Nu wil ik de radio eruit halen, maar heb geen flauw idee hoe dat moet.. Ben al ff bezig gweest, maar krijg m met geen mogelijkheid helemaal eruit. Ik krijg m der een klein stukje uitgeschoven maar verder ook niet. Krijg m nu ook niet meer terug.

Er zit een orginele radio in, en het gaat om een fiat bravo uit 1998.
 
Welkom op Helpmij.

Zoiets?

sx-image-11453.jpg
 
Kan het zijn dat aan de achterkant de kabels blijven haken of zo?
 
ik heb echt geen idee... als je de radio er recht uittrekt, blijft tie aan de linker kant haken. de rechterkant kan je zo een stuk verder trekken, maar links blijft haken. Boven de radio heb je de roosters van de luchttoevoer voor in de auto. Die kunnen ook los, en misschien dat ik dan er beter bij kan. Maar hoe die los moet weet ik ook niet.. Durf namelijk niet te hard aan dingen te gaan trekken voordat ik het sloop
 
Bij mijn Palio kon ik de draaiknoppen van de kachel lostrekken. Daarna het paneel waar ze aan zaten en daarna het paneel waar de luchtroosters in zitten. Daarboven zit weer de radio, maar alles zonder gereedschap... Zo kon ik overal wel bij...
 
Bij mijn Palio kon ik de draaiknoppen van de kachel lostrekken. Daarna het paneel waar ze aan zaten en daarna het paneel waar de luchtroosters in zitten. Daarboven zit weer de radio, maar alles zonder gereedschap... Zo kon ik overal wel bij...

ppff, ik dacht dat doe ik zo even.. Maar dat had ik ff onderschat.
Heb wel eerder een radio verwisselend van een opel corsa, maar dat ging even heel wat makkelijker.

ik ga het zo nog is proberen, en dan hopen dat het lukt.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan