fifa 06 deugt niet

Status
Niet open voor verdere reacties.

goalie99

Gebruiker
Lid geworden
25 sep 2005
Hallo,

Ik heb de legale fifa 06, alleen wanneer ik hem heb opgestart dan gaat het heel sloom & hij doet net of ik op een pijltje heb gedrukt, maar dat deed ik helemaal niet. Ik ben bang dat het dus aan de grafische kaart ligt. Maar kan dit probleem opgelost worden???

Groeten goalie99

Het zou inderdaad aan de grafische kaart kunnen liggen.

Welke heb je? Driver even updaten.

Als je het niet weet kan je even kijk met programma Everest

ik heb al de nieuwst driver

Hallo Winnie de Pooh,

Ik heb dus al de nieuwste drivers geïnstalleerd en ik was al bang dat het daar aan zou liggen. Ik heb een ATI RADEON X700 PRO nou dat is een goede grafische kaart, hoe kan het dan dat hij niet lekker draait??:eek:

MVG Goalie99

ik heb ook al opnieuw gëinstalleerd

Hallo,

Ik heb ook al fifa 06 opnieuw gëinstalleerd, maar de grafische kaart (ati radeon x700 pro) voldoet wel aan de eisen!!:confused: Wat nu???

Mvg goalie99

Hmm raar hoor. Kijk eens bij de instellingen van Fifa zelf of daar iets raars staat. Ken het spel niet uit me hoofd, dus zou niet weten waar dat is.

En anderes ja ... dan ben ik ten einde raad.:o

opgelost :D

Hallo winnie de pooh,

Sorry voor mijn heel erg late reactie. Maar het probleem is opgelost na 2 uur googlen:cool:. Voor degenen die hetzelfde probleem hebben hier zie je hoe je het moet oplossen:
- klik op start
- wijs instellingen aan
- klik op configuratiescherm
- klik op systeem
- klik op het tabblad hardware
- klik op apparaatbeheer
- klik dan op het plusje naast human interfaces
- nu is het een kwestie van uitproberen. Je moet gewoon eentje uitschakelen en dan zien of hij het doet. Dus gewoon proberen.

Maar verder bedankt voor jullie reacties

Groeten goalie99

Hoi,

ah mooi zow!

2 uur? Das wel lang!:cool:

Gelukkig maar, veel plezier met het spel!:thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan