FIFA '06 slow motion

• Onderwerp starter Onderwerp starter Yoram
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

Yoram

Gebruiker
Lid geworden
6 jul 2010
Ik heb een vraag over het volgende.
Mijn fifa 2006 vervalt constant na een paar minuten in slow motion, dit maakt normaal spelen onmogelijk, ik heb al wat rondgezocht naar oplossingen maar nog niks heeft geholpen. Ik heb het volgende al geprobeerd:
- Installeren van nieuwe drivers (VGA van ATI)
- Virus/spyware scanners (anti-malwarebytes,avast, AVG)
- Onnodige services en opstartservices via msconfig uitgeschakeld.
- Temporary files en cookies etc. geloodst
- Onnodige software eraf gegooid.
- Schijf gedefragmenteerd.
- Bij Fifa zelf de resolutie aangepast en de details verlaagd.
Mijn harde schijf is prima, 85% vrij ofzo, maar mijn ram-gebruik/ cpu gebruik loopt nog aardig op tijdens het spelen..

Heeft iemand een suggestie hoe ik dit slowmotion probleem toch kan oplossen? d.m.v. een patch?

Ik heb een vraag over het volgende.
Mijn fifa 2006 vervalt constant na een paar minuten in slow motion, dit maakt normaal spelen onmogelijk, ik heb al wat rondgezocht naar oplossingen maar nog niks heeft geholpen. Ik heb het volgende al geprobeerd:
- Installeren van nieuwe drivers (VGA van ATI)
- Virus/spyware scanners (anti-malwarebytes,avast, AVG)
- Onnodige services en opstartservices via msconfig uitgeschakeld.
- Temporary files en cookies etc. geloodst
- Onnodige software eraf gegooid.
- Schijf gedefragmenteerd.
- Bij Fifa zelf de resolutie aangepast en de details verlaagd.
Mijn harde schijf is prima, 85% vrij ofzo, maar mijn ram-gebruik/ cpu gebruik loopt nog aardig op tijdens het spelen..

Heeft iemand een suggestie hoe ik dit slowmotion probleem toch kan oplossen? d.m.v. een patch?

Is de videokaart wel geschikt voor het spel ?
Heeft de computer veel / voldoende geheugen ?
Is de spel wel geschikt voor jou pc (meestal staat op het doosje van de spel welke pc's er geschikt voor zijn bijv: Windows 7, Windows XP, Windows Vista enz.)(je moet wel even kijken of de windows van jouw pc erop staat)

Mijn videokaart is inderdaad niet voldoende, ik denk dat het daaraan ligt, daarnaast heb ik ook maar 1Gb Ram, dus ik denk dat het daaraan ligt ;)

Dat deml ik wel ja,
Ik heb eerst ook een spel gehad die ongeveer net zo groot is, deze had ik geïnstalleerd maar de uitslag was dat alles lang duurde voordat alles geladen was.

En aan het geheugen kan het zeker ook aan liggen, want dat zorgt ervoor dat je computer snel is.

Succes :thumb::)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan