Fifa 07 (aantal spelers single pc)

Status
Niet open voor verdere reacties.

boaske

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
13 okt 2006
Berichten
2
Hoi allemaal,

Ik zit met een brandende vraag op mijn lippen. Momenteel mijn pc via hd aan 32 inch HD tv gehangen. Achterliggende idee is om via die kabel fifa 07 op dat scherm te toveren om dan lekker met vrienden te gaan spelen. Momenteel bestuur ik fifa met een keyboard & 1 x de dual action gamepad van logitech. Omdat mijn tv nogal ver van de pc afstaat, moet ik over naar een andere besturing, zodat ik lekker op de bank kan gaan zitten. Ik zit hierbij te denken aan 2x XFX XGear Dual Reflex PC Wireless Controller of 2x Mijn vraag is hoeveel spelers er maximaal mogelijk zijn op een enkele pc, ik weet dat het multiplayer max 8 is, geld dit enkel voor online of ook voor gebruik op een enkele pc? Kan ik met 4 spelers via 1 pc spelen?

Misschien een beetje omslachtig, maar ik vind t onzin om een console aan te schaffen voor 1 game.
Hopelijk is hier iemand aanwezig die in staat is mijn vra(a)g(en) te beantwoorden.

Alvast bedankt allemaal!
 
Aangeschaft

Wachten op een reactie duurde me echt iets te lang.......

heb dus de gok maar genomen en 2x XFX Xgear wireless aangeschaft...kan dus nu met 4 personen spelen...

volgende probleem (hopelijk is er nu wel iemand die in staat is te reageren)

Fifa 07 controller instellingen worden niet onthouden voor die nieuwe controllers...betekend dus dat autoswitching aan blijft staan en ik de vibratie functie niet kan inschakelen...beetje jammer natuurlijk... nu was ik aan t kijken in de fifa my documents folder..zie ik een file staan devdata.dat....openen...allemaal gamecontroller namen behalve mijn xfx units...verder heb ik geprobeerd het A Profiles bestand aangepast door autoswitch code aan te passen..helaas zonder succes...

hopelijk iemand die raad weet (ps...bijgeleverde software om gamesettings te overrullen werkt uiteraard ook niet..omdat de gamecontroller gewoon wordt herkend als zijnde controller)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan