Fifa 07 Online Spelen wordt onmogelijk gemaakt door router

Status
Niet open voor verdere reacties.

goalie99

Gebruiker
Lid geworden
25 sep 2005
Hallo allemaal,

Heb sinds kort ontdekt dat de router de boosdoener is van al de verbroken verbindingen in het spel Fifa 07.
Toen ik namelijk de computer rechtstreeks aansloot op de modem (dus zonder de router ertussen) had ik bijna geen verbroken verbindingen meer.
Om de één of andere reden blokkeert hij toch bepaald internetverkeer en dat lijkt mij raar aangezien de ingebouwde firewall uitgeschakeld staat.
Ook heb ik UPnP uitgeschakeld en "Respond to ping on internet port" heb ik ingeschakeld.
Bovendien heb ik geprobeerd om de poorten te forwarden met als resultaat dat het bij sommige poorten wel lukt, maar bij andere geeft hij een "Port conflict with other service".
In het lijstje van de poorten die al geforward zijn, komen deze poorten niet voor.
Weet niet of dat er überhaupt iets mee te maken heeft, maar dan weten jullie in ieder geval wat ik allemaal heb geprobeerd.
In het spel zelf, het gaat dus om een legale Fifa 07, heb ik alle patches gedownload, dus daar kan het ook niet aan liggen.

Gegevens:

Internettype: Kabelinternet van Ziggo
Besturingssysteem: Microsoft Windows XP Professional SP3
Router: Netgear WGT624v3
Modem: Aristona van Ziggo

Heeft iemand een oplossing ?

Alvast bedankt voor de moeite.

M.v.g. goalie99

P.S. Vond het lastig om deze post in een categorie te plaatsen, heb toen besloten om hem in deze categorie te plaatsen omdat de router uiteindelijk de boosdoener is.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan