Fifa 07 online vraag!!

Status
Niet open voor verdere reacties.

Corwinbobbie

Gebruiker
Lid geworden
4 mrt 2006
Hallo,

Ik heb fifa 07 in de winkel gekocht

Ik start fifa 07 dus op ik druk op online en dan als ik erin kom geeft ie allemaal errors

Als ik dan op oke druk komen ze de heletijd weer terug ( zie de afbeelding)

Ik heb speciaal fifa 07 in de winkel gekocht voor online te spelen:(

Wie kan me helpen

Bijlagen

• fout.JPG
    fout.JPG
    63,3 KB · Weergaven: 63
Hey,

Waarschijnlijk heb je een probleem met Internet Explorer.

Ga na of je de laatste versie hebt van IE, en draai windows update.

Of probeer een alternatief zoals Mozilla Firefox! Ik zal geen reclamepraatje houden maar ben erg tevreden over Firefox.

Adriaan.

In het plaatje wat je meestuurt staat er dat er een patch gedownload moet worden alvorens online te kunnen spelen. Heb je dat gedaan?? Anders ook alle tijdeleke bestanden in IE verwijderen en updaten zoals webmaster schrijft

nja ik kan die patch niet downloaden omdat ik heletijd die error krijg de heletijd

In het plaatje wat je meestuurt staat er dat er een patch gedownload moet worden alvorens online te kunnen spelen. Heb je dat gedaan?? Anders ook alle tijdeleke bestanden in IE verwijderen en updaten zoals webmaster schrijft

Op dat gebied ben ik echt een sukkel :P

Hoe moet je dat doen kunnen jullie dat even uitleggen?

Inmiddels zijn de errors verholpen maar als ik op online klik blijft hij vast haken ik hoor nog wel het muziekje maar hij gaat niet verder:(

Iemand die dit ook weet:P

De Fifa 07 lobby (flash-based) is echt een ramp wat dat betreft. Maargoed... Probeer inderaad eens iets anders dan internet explorer. Download firefox (www.getfirefox.com) installeer de Flash plugin en stel firefox in als standaard browser. Dat zou mogelijk wat problemen kunnen verhelpen.

Ik heb hetzelfde probleem met die errors, mag ik vragen hoe je dit heb opgelost?

Krint

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan