Fifa 08 onjuiste cd

Status
Niet open voor verdere reacties.

Mscofield

Gebruiker
Lid geworden
14 sep 2007
Goedenmorgen, Ik heb gister Fifa 2008 gedownload. Dit was een .ISO bestand.
Die ISO bestand heb ik gemount met Deamon Tools. Daarna kon ik hem vrij snel installeren en werkte alles nog goed.

Maar toen hij geinstalleerd was en ik op Fifa 2008 drukte kreeg ik de volgende melding:

Ik heb dus blijkbaar een onjuiste cd ingevoerd. Ik wilde het op lossen door de ISO file te branden op een dvdtje. Maar na het dvdje in mijn computer te hebben gedaan gaf hij weer de melding dat het een onjuist cd was.

Heeft iemand een idee?

bvd Rutger

Op de ISO/DVD bevindt zich waarschijnlijk een mapje genaamd crack daarin zal een .exe bestand staan.

Die moet je naar de installatiemap kopieren en op Ja klikken wanneer er wordt gevraagd om het bestand te overschrijven. (Er moet dus een gelijknamig bestand in die map zitten, zit die daar niet dan ben je in de verkeerde map)

Vermoedelijk zit er ook een .nfo bestand bij de download. Als dat zo is kun je die openen met Kladblok/Wordpad, daarin zullen deze instructies ook wel staan.

@Tha Devil, Je hebt inderdaad gelijk. In het NSO bestandje zit inderdaad een beschrijving:

Installation Information:
=========================
Just extract the archives and burn/mount with your favorite software.
Install, when asked for serial enter: *KNIP*
Copy our crack from DVD to game dir overwriting the old then play.
/Team FairLight

Alleen ik zie geen crack staan:
[smallIMG]http://img171.imageshack.us/img171/7569/fifa08qy0.jpg[/smallIMG]
(klikbaar)
Ook in de mappen zelf staat geen bestandje met Crack.
En wat bedoelen zij met overwriting the old.

Weet iemand dit?
bvd Rutger

Laatst bewerkt door een moderator:
Die moet je naar de installatiemap kopieren en op Ja klikken wanneer er wordt gevraagd om het bestand te overschrijven. (Er moet dus een gelijknamig bestand in die map zitten, zit die daar niet dan ben je in de verkeerde map)

Dit dus...

Waarschijnlijk zit in de map "Fairlight" een bestandje genaamd FIFA08. Deze moet je kopieren naar de instalatie dir.

De map op je c-schijf waarin het spel geinstalleerd is, dus c=>program files=> enz.

@ Mscofield

Ik heb de serial verwijderd en je plaatje aangepast (klikbaar gemaakt). Je bent accoord gegaan met onze huisregels toen je lid werd. Je had dus kunnen weten, dat het niet toegestaan is een serial van een game of andere software te plaatsen. Gezien je bericht denk ik dat je het over het hoofd gezien hebt, maar denk er wel aan een volgende keer kan er wel eens minder soepel op gereageerd worden.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan