FiFa 08

Status
Niet open voor verdere reacties.

battlefield2

Gebruiker
Lid geworden
8 feb 2008
beste helpmij,
ik heb sinds kort fifa 08 op de pc en ik wil graag online proberen.
als je in het menu klikt op play online, dan veranderd mijn beeld. en dan kom ik in een scherm terecht alleen dan komt er te staan dat ik een patch moet downloaden.
er staat een site bij:
http://largedownloads.ea.com/pub/patches/Fifa/08/
als ik vervolgens van de site de patch haal en hem wil instaleren.
komt er te staan:
Old File not found. However, a file of the same name was found. No update done sicce file contents do no match.

en nu kan ik dus niet verder....
gr

ja ik weet wel hoe dat komt,

deinstalleer fifa eerst ff van je pc, daarna installeer je fifa weer dus ook de online mode installeer je.

(je moet de patches nemen van de DVD versie)
Hierna ga je naar die site, en download je eerst de allereerste patch dus patch 1, daarna download je patch 2 daarna patch 3.

Dus je moet ALLE patches op volgorde installeren.

Zeg ff als het gelukt is

Mvg

Laatst bewerkt:
nee kan niet ik had precies hetzelfde heb je echt heel fifa van je pc verwijderd + de bijbehorende mappen, en heb je eerst patch 1 geinstalleerd toen patch 2 en toen patch 3

dus dat je niet eerst patch 3 installeerd en op het laatst patch 2

heb je trouwens de orginele fifa anders lukt het niet. Dus niet de gedownloade

hier nog een linkje voor info: http://fifa.j3rn.org/newforum/viewtopic.php?f=12&t=7

Laatst bewerkt:
nee maar kijk,
als ik hem wil deistaleren via de cd zeg maar (autorun) dan loopt ie vast.
dus ik ben naar programmatoegang gegaan. en daar gedeinstalleerd.
maar als ik hem vervolgens weer installeer. krijg ik hetzelfde
ik kan niet eens patch1 erop zetten

ff een andere vraag, wil je tegen een bepaald iemand spelen of gewoon tegen een random iemand?

nou random,
maar ik heb sinds een tijdje nu ook een nieuw probleem.
mijn broer heeft het spel ook en wij speelden LAN tegen elkaar. Dit ging een aantal wedstrijden goed maar nu niet meer.....
ik heb al bij de firewall gekeken, FIFA 08 heeft volledige inkomende en uitgaande toegang.
En ook de ports waarmee het spel speelt zijn toegestaan en ook bij mijn broer....:confused:

dus als iemand daar ook nog een oplossing voor zou weten :love:

Hmmm,, virusscanner en firewall even uitzetten kan meestal niet zoveel kwaad...

nee maar kijk,
als ik hem wil deistaleren via de cd zeg maar (autorun) dan loopt ie vast.
dus ik ben naar programmatoegang gegaan. en daar gedeinstalleerd.
maar als ik hem vervolgens weer installeer. krijg ik hetzelfde
ik kan niet eens patch1 erop zetten
geen autorun, maar echt helemaal verwijderen via softare, daarna nog eens laten zoeken of hij echt helenmaal weg is, dan opnieuw instaleren met cd:thumb::thumb:

Hmmm,, virusscanner en firewall even uitzetten kan meestal niet zoveel kwaad...

heeft niks met firewall en virusscanner te maken, hij moet ff wat downloaden en installeren, en dan krijgt die een foutmelding die wel vaker voorkomt bij fifa spelers

mvg

idd het spel kan ik wel spelen, maar het LAN/ONLINE multiplayer kan ik niet spelen. en de patches kan ik niet instaleren

he gozer ik weet denk de oplossing ik heb net fifa er af gegooid en toen er weer op gedaan en ik moest ook ff patches installeren.

Kijk als je patch installeerd dan zegt die iets is located at, dan moet daar staan iets van c / program files / ea sports / fifa 08, als dat er niet staat moet je no drukke totdat die het heeft gevonden en dan ja klikken!

mvg

Heeeeelp

Hey

Ik heb problemen met de patches fifa 08. Ik download patch 1, dan druk ik op uitvoeren en dan krijg ik 2 balkjes met 0 %. Die gaan niet lopen. Na 5 seconden krijg ik dan een scherm met mijn documenten. Wat moet ik dan aanklikken. Bij alles komt er te staan van: old file does not exist, of aborted file ofzo iets.

Wie weet hoe ik de 3 patches fifa 08 kan downloaden??
HEEL, HEEL ERG BEDANKT!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan