Fifa 09 foutmelding installatie

Status
Niet open voor verdere reacties.

chiel1896

Gebruiker
Lid geworden
6 dec 2008
Hallo,

Als ik Fifa 09 wil installeren op mijn pc krijg ik steeds een foutmelding (steeds dezelfde) :

"Fout bij het lezen van bestand D:\autorun.dat
Controlleer of het bestand bestaat en of je er toegang toe hebt."

Deze foutmelding krijg ik elke keer als ik Fifa 09 wil installeren op mijn nieuwe PC. Ik heb al verschillende dingen geprobeerd zoals de bestanden op de DVD kopieren naar een andere map, en vanuit die map het spel proberen te installeren. Dit leek te lukken: ik kreeg geen foutmelding. Maar toen ik het spel startte stond de besturing helemaal verkeerd en kreeg ik niet de koppen van de spelers in beeld als ik door de opstellingen bladerde. Ook kreeg ik niet de afbeeldingen van de shirts te zien die je kunt kiezen als je een wedstrijd start.
Ik weet nu echt niet meer wat ik moet doen. Weten jullie mischien hoe ik Fifa 09 gewoon vanaf de DVD kan installeren zonder foutmeldingen?

Alvast bedankt,
Chiel

Nee dat is het niet want op mijn oude pc kon ik hem wel zonder problemen installeren. Alleen was die video kaart niet goed genoeg.

Voor de zekerheid heb ik de DVD even schoon geveegd maar ik krijg nog steeds dezelfde foutmelding.

Ik heb maar 1 dvd speler/lezer in mijn computer zitten:confused:
of bedoel je iets anders?

En die in de andere computer dan? dat je die even tijdelijk eruit schroeft en in de pc van jou draait.

Ik ben niet zo handig in dat soort dingen. Heb het ook nooit gedaan.
Maar er zou toch een oplossing moeten zijn zonder dat ding in te moeten bouwen? Andere DVD's / CD leest hij wel. Dus denk niet dat het daar aan ligt. Bedankt alvast:thumb:

Andere cd'roms/dvd's doen het wel. Dit is heel vreemd. Alsof je PC de Fifa 09 boycott :D Nee geintje.. Erhh.. .. Ik zal helaas moeten passen. Ik heb werkelijk geen ideëen meer.

Dat gevoel krijg ik ook, dat hij Fifa boycot:p
Bedankt in ieder geval:thumb:
Weet iemand anders mischien de oplossing?

Naja.. Als nog zou je even kunnen proberen de dvd speler uit de andere pc te halen. Hier moet ik het even omwisselen.. er is er 1 gekapt en heb net foto's binnen van de examenfeest van vorige school

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan