Fifa 09 Irritant !!

Status
Niet open voor verdere reacties.

amier97

Gebruiker
Lid geworden
2 sep 2009
Berichten
138
hallo,

ik heb laatst fifa09 gedownload en uitgepakt.
ik heb de no-cd crack ook er bij gedaan ; en dan zou hij moeten werken; wat hij bij mijn neef deed.
maar elke keer als ik het nieuwe fifa09.exe start krijg ik het volgende bericht:

Er is een fout opgetreden enzovoooort.
en dan druk ik op rapport niet verzenden , terwijl dat bij mij neef en oom niet komt en hij het gewoon perfect doet.
het zelfde probleem met fifa 09 heb ik ook met fifa08 . dus het geloof ik aan mijn pc zelf
ik heb een acer aspire one, 1GB ram . Windows XP Home Edition

iemand raad ; tis egt heeel irritant
 
Eerst maar eens nagaan of je pc het spel aan kan, kan je hier testen: www.canirunit.com

Plaats de uitslag hier dan hebben we meteen een hardware overzicht.

Dan, spel al opnieuw geinstalleerd?

Zie nu ineens staan, de aspire one. Das toch zo'n klein ding?

Die zijn niet geschikt voor games...Ja, simpele internet games of hele oude spellen misschien.
 
er staat dat mijn pc het niet aan kan door de cpu en de videokaart .
en ik heb hem al 3x opnieuw geinstalleerd.

ik ben niet zo handig in videokaarten enz .
dus weet iemand misschien welke goed is voor een mini-laptop,
en of je hem wel kan veranderen.
 
De laptop die je nu hebt zal het spel never nooit niet gaan draaien.

Een laptop kan je ook niet "upgraden" hooguit extra geheugen plaatsen of een andere harde schijf. Hoe dit bij zo'n mini ding werkt, geen idee.

Je cpu is niet toereikend en de videokaart niet. Beide dingen kan je dus niet in de laptop vervangen.

Ik zou zeggen, installeer het spel op een gewone desktop pc die wel de vereisete syteem eisen bezit. Een laptop (tenzij je 2000 euro heb liggen in een oude sok) is niet geschikt om mee te gamen.
 
oke & bedankt .
en kan u mij dan ook een bepaalde computer die niet te duur is aanraden? ; die wel aan de eisen voldoet.
 
Niet zonder dat je aangeeft wat je te besteden hebt en of je in de toekomst de pc nog wilt kunnen upgraden met het oog op nieuwere games.
 
de pc wil ik dan gebruiken voor games, snel internet, besturringsyssteem graag vista.
en dr prijs niet hoger dan €500,-
en de nieuwere games hoeft niet
 
Laatst bewerkt:
ik heb het gesien ..
maar ik ga nu liever voor een desktop computer i.v.m. de games enz.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan