Fifa 09 of PES 2009 ?? [WII]

Status
Niet open voor verdere reacties.

wahagn

Gebruiker
Lid geworden
10 apr 2008
ik heb een wii en wil daarvoor een game kopen nu moet ik kiezen PES 2009 of fifa 09

wat is het beste??
ik heb op andere forums gekeken enzo maar de een zegt bij een filmpje van fifa dat ze iemand kenen die PES heeft en dat ie veel beter is:confused: en bij PES zeggen ze weer dat de demo ***** was maar welk is nou de beste ??:confused:

eigenlijk zou ik gewooon voor fifa gaan:thumb: maar ik heb geen ervaring met de wii :Ddaarom weet ik niet wat beter is voor de wii, want wii heeft heel veel andere dingen waar je op moet letten bijv.: de besturing met de knoppen en bewegingen goed en makkelijk zijn:p en je moet reking mee houden dat de wii niet goed is op garfish gebied:( enz enz. ...

Ik vind het altijd een zeer persoonlijke mening, beeld speeld niet echt mee vind ik, want de WII verprutst het beeld toch wel :p

ik zal even bij mensen kijken die het spel al hebben voor de WII, en de gene waar je de game koopt ( bijv bij de verkoper bij de Gameshop of Mediamarkt of wat dan ook, wat hij vind als je er toch nog niet uit bent )

Veel succes er tenminste mee =)

bedankt... zijn er nog andere meningen en sugesties??

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan