Fifa 11 niet geïnstalleerd krijgen

Status
Niet open voor verdere reacties.

RickZ92

Gebruiker
Lid geworden
1 nov 2010
Hoi,

Ik(lees: broer) heeft voor mij Fifa 11 gedownload. Er zit een crack bij alleen krijgen we de FIFA niet geïnstalleerd. Zodra we op EAsetup klikken vraagt hij om Cd1. Mijn broer heeft er ook geprobeerd een iso bestand van te maken(ofzo) en ook dat lukt hem niet.
Iemand ideeën hoe ik FIFA alsnog geinstalleerd kan krijgen?

Rick.

hmm . mischien eens openen als administrator. anders zou ik het niet weten hij hoort gewoon te openen als het een .exe bestand is

Ik ben administrator. En hij opent wel! Dan geeft hij aan: Installeren of Quit..
Zodra ik klik op Installeren vraagt hij om CD1 in de pc te doen.

ehm. mischien zit er wel een iso bestand bij wat je dan moet mounten en dan openen

Nee die zit er niet bij, mijn broer heeft zelf een iso bestand aangemaakt en ook gemount krijg ik hem niet zover.

Post hier eens een screenshot van de gedownloade bestanden.

Waarom lukt het maken van het iso bestand niet? Er zal in de setup waarschijnlijk naar bronbestanden worden gezocht op een dvd. Wanneer je een iso-bestand mount met bijvoorbeeld Daemon Tools, kun je je pc laten denken dat er een cd in zit.

Kijk eens of je zelf nog eens zo'n iso bestand kunt maken (http://www.helpmij.nl/forum/showthread.php/216769-Hoe-maak-ik-een-.iso-bestand), en anders kun je een andere download nemen waarbij alle files gewoon in een isobestand zitten.

@g4m3v3rsl44fd

ik zie nergens een link staan waar het gedownload kan worden.
de vraagsteller heeft het al in zijn bezit en vraagt om een oplossing.
Als we daar volgens jou niet over mogen praten dan gebruik je de misbruikmelding knop.
Onze moderators kunnen dan kijken wat ze met zoiets doen.

Lees jij dit dan eens.

Hoi,

Het is ondertussen nog steeds niet gelukt. Ik heb zelf het gevoel dat er iets mis gaat met mounten maar dat weet ik niet.
Ik heb de download inmiddels volledig als een .iso en volledig gewoon in een Windows map..

Als je nu inderdaad een iso hebt, kan je die mounten en alsof het een normale cd/dvd is, installeren.

Echter als ik het topic terug lees heb ik het vermoeden dat er na de eerste download van het bestand iets is mis gegaan. Misschien een idee om het spel eens geheel opnieuw binnen te halen en vanuit daar te beginnen.

Heb je hem van Usenet? Dan kan de Autorun.exe/Setup.exe namelijk gepackt zijn (met een pay per install of een virus). Dubbelklik op de Autorun of Setup en wacht tot de melding komt. Klik deze niet weg.
Ga vervolgens naar je Temp-map (%temp% invoeren in de adresbalk van Verkenner). Zoek naar een map met de naam in de richting van IPX-001.TMP o.i.d.. Hierin zal een ppi.exe (pay per install of virus) en de echte Autorun/Setup.exe zitten. Kopieer die file naar je bureaublad. Klik de melding weg en verwijder de geïnfecteerde EXE en zet de echte file van je bureaublad er voor in de plaats en start die voortaan.

Hopelijk lost dit het probleem op! :thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan