FIFA 13 enorm sloom!

Status
Niet open voor verdere reacties.

dongod

Gebruiker
Lid geworden
27 dec 2007
Hallo allemaal,

ik heb vanmiddag FIFA 13 (PC) gekocht en geinstalleerd, alle settings heb ik op hoog gezet, ik begon te spelen en hij ziet er enorm traag uit....
Zelfs bij het menu lagt het behoorlijk, ik heb de settings toen op laag gezet maar eigenlijk lijkt het niet veel te schelen.
Dat terwijl FIFA 12 op hoge settings het gewoon geweldig doet. Ik speel FIFA op mijn laptop hier de specificaties:

K53SV-SX174V
Intel® Core™ i7 2630QM Processor
Samsung 830 SSD 128gb
NVIDIA® GeForce® GT 540M
8GB DDR3

Hebben jullie misschien tips, zelf zoiets meegemaakt of misschien dezelfde situatie?
Alvast bedankt!

Drivers up-to-date? Je speelt op een notebook, misschien is dat het probleem. Een laptop is niet gemaakt om te gamen. Probeer de instellingen is op laag te zetten, kijk of je dit probleem nog altijd hebt.

Zoals ik al zei heb ik dus de settings op laag geprobeerd maar er gebeurde vrij weinig...
Verder weet ik dat een notebook niet voor gaming is gemaakt alleen ik heb FIFA 12 altijd prima kunnen spelen dus zou het gek vinden als dat nu opeens niet kan met FIFA 13.
Overigens heb ik op fifabenelux forum iemand gevonden met hetzelfde probleem, hij heeft het nu opgelost dus ik zoek momenteel contact met hem.

(en ja de drivers zijn helemaal up to date)

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan