Fifa 13 hapert

Status
Niet open voor verdere reacties.

role

Gebruiker
Lid geworden
31 okt 2012
Berichten
79
Ik heb eerder met hulp van een aantal mensen op deze site een nieuwe pc samengesteld maar nu heb ik een probleem.

Ik kan op een spel als GTA IV op normale/hoge setting spelen en ook spellen als assassins creed III en Far cry 3 doen het prima op normale settings.
Alleen als ik fifa 13 doen dan kan ik max een halve wedstrijd spelen op de laagste settings en dan begint het heel erg te haperen... als ik dan kijk bij CPU gebruik zie ik dat dit tegen de 100% aanzit :S
bij Assassins creed III en far cry 3 is dit soms ook het geval maar dat duurt wel een stuk langer! en de hapering is zo weinig dat het niet echt storend is tijdens het gamen.

Specs van de pc:
ASRock B75M-DGS
Intel Pentium G630 2.70 GHz
NVidia MSI GeForce GTX 560 Ti
4GB Kingston geheugen
Corsair CX430 voeding

Waar kan dit aan liggen? want met de specs van m'n computer moet ik zeker fifa makkelijk op hoge settings kunnen spelen
is mijn processor niet goed genoeg? of is het mogelijk dat spellen te veel via de videochip op m'n processor lopen?

Alvast bedankt!

Leon
 
Beste Leon,
Ik denk zoals je zegt dat je processor te zwak is want je hebt een goede grafische kaart, dus ja het kan zijn dat je je processor gaat moeten upgraden. Volgens mij is het de CPU.

Groeten

Copchase
 
oh oke dat zou wel jammer zijn.
Maar als ik kijk bij systeemeisen van fifa 13 is mijn processor nog wel beter dan de aangeraden processor.. dus vind ik het toch nog wel raar dat hij fifa niet trekt?! is er echt niks anders mogelijk waardoor het niet goed werkt?

Maar als het toch echt de processor is wat is dan aan te raden? welke processor is beter?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan