Fifa 2003 No-CD(heb een orgineel)

Status
Niet open voor verdere reacties.

RogierRJDonker

Gebruiker
Lid geworden
29 aug 2004
Ik wil een no cd patch voor Fifa 2003, ik heb het orginele spel gekocht, al lang geleden, dus het is legaal;) een probleem is alleen dat alle patches die ik probeer niet helpen.

Het spel blijft om de cd vragen.:confused:

Kan iemand mij hiermee helpen??

Rogier

Een No-CD crack is volgens mij nooit legaal, maar dat weet ik niet zeker.

Hoe weten wij eigenlijk of je die originele wel echt hebt?

Ik vind dat eerst een mod mag beslissen of het topic open mag blijven:)

en als je het spel opnieuw instaleerd, blijft hij dan nog steeds om een cd vragen?

Hij doet het wel met de cd, ja, opnieuw installeren helpt niet, maar ik heb inmiddels al een goede patch gevonden. is vanwege het cd's wisselen, heb er namelijk nog al veel

We hebben het hier over FIFA 2003, en waar ben je mee bezig??! Jij mag het vinden stinken, maar ik vind het leuk die oud tenue's en spelers nog een keer te zien en ermee te spelen;)

Geplaatst door RogierRJDonker
Hij doet het wel met de cd, ja, opnieuw installeren helpt niet, maar ik heb inmiddels al een goede patch gevonden. is vanwege het cd's wisselen, heb er namelijk nog al veel

Opgelost dus, dan kan dit topic dicht, aangezien er niks meer over te discussieren valt.

Vooral om je vroeg om een no-cd patch/crack en hoewel je zegt dat je het spel legaal hebt, kunnen wij dat niet achterhalen. Daarom is het hier verboden om een no-cd crack/patch te geven aan iemand die dit zoekt.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan