Fifa 2003 start niet op

Status
Niet open voor verdere reacties.

Jackazz

Gebruiker
Lid geworden
26 okt 2002
Hey

ik probeer al een paar weken fifa 2003 aan de praat te krijgen maar het wil maar niet lukken.. als ik het spel gewoon installeer en het wil opstarten blijft die bij het zwarte begin scherm hangen :S (het spel deed het btw een half jaar terug ofzo wel gewoon goed)

weet iemand misschien wat ik hier aan kan doen of heeft iemand hetzelfde gehad.. nieuwe drivers installeren voor mijn videokaart helpt trouwens ook niet ....

mn specs: AMD Athlon 2000+
Asus V8440 128 mb
740 mb DDR Ram

thnx alvast voor de gene die een mogelijke oplossing weet

hey,

hebje de originele versie van Fifa of de Iligale?

aan je PC ligt het niet...want die is snel genoeg........:D

DirectX9.0a al geinstalleerd?

Welke Windows-versie gebruik je trouwens en wat voor moederbord heb je?

Ik heb wel de minder legale versie.. maar dat moet volgens mij niks uitmaken want hij deed het wel eerst goed...
en als ik gewoon de officiele demo download doet die het ook niet.. (deed het eerst ook wel)

ik gebruik trouwens gewoon windows XP (UK Pro)
en ik heb een MSI moederbord..

directX 9 heb ik trouwens ook al geinstalleerd :S

hoop dat jullie hier wat aan hebben.. want ik snap der namelijk zelf geen ene bal van

ik zal eens proberen of die driver voor het moederbord helpt...
en de driver die ik voor mn videokaart heb geinstalleerd is versie 44.03 van nvidea

gewoon de nieuwste dus

okey.

download eens ad-aware want ik denk dat er echt spy ware op zit, ik had dit altijd met het spel C&C renegade

Ik heb die drivers voor mijn moederbord geinstalleerd maar dat hielp niet.. heb dat programma ad-aware gedraait..en alles wat die vond weggegooit maar dat hielp niet

en ja windows heb ik vorige week nog een x helemaal opnieuw geinstalleerd

Windows Update! :)

Doe ff een volledige Windows Update, dus Service Pack1+alle daarna uitgekomen updates/patches.

thnx in ieder geval voor de snelle reactie....

maar dat heb ik ook al gedaan :(

Dan heb je toch iets over het hoofd gezien denk ik zo hoor.....

Misschien Fifa2003 ff updaten?

Ik kan geen officiele patch voor FIFA 2003 vinden..
maar volgens mij kan het daar niet aan liggen want hij deed het wel eerst goed zonder wat te hebben geinstalleerd...

en demo deed het ook prima zonder een patch of wat

Ehmz, de cd is illegaal zei je....Kan zijn dat je cd niet wordt gelezen omdat de beveiliging mist. Om dit te omzeilen moet je iets downloaden, maar dat mag hier niet gevraagd en geplaatst worden. In dat geval is het dus einde verhaal.

Laatste vraag:

Kan je ff naar Start-Uitvoeren gaan en daar dxdiag intypen. Vervolgens ga je naar tabblad beeldscherm. Maak er dan ff een screenshot van en post deze hier.

het kan der niet aan liggen dat de cd's illegaal zijn want anders zou de officiele demo van EA het wel gewoon moeten doen

en is dit het goede plaatje???

Bijlagen

• dxdiag.jpg
    dxdiag.jpg
    73,2 KB · Weergaven: 63
Ik heb gedaan wat je zei maar dat helpt ook helemaal niks... jammer genoeg

bedankt in ieder geval voor jullie help maar ik denk dat het voor mij voorlopig geen FIFA 2003 wordt.. misschien dat het wel weer goed wil doen na een herinstallatie

Geplaatst door Jackazz
Ik heb gedaan wat je zei maar dat helpt ook helemaal niks... jammer genoeg

bedankt in ieder geval voor jullie help maar ik denk dat het voor mij voorlopig geen FIFA 2003 wordt.. misschien dat het wel weer goed wil doen na een herinstallatie

Van FIFA? Je moet FIFA (en vele andere games) altijd opnieuw installeren na een nieuwe Windows-installatie. (anders kloppen de register-verwijzingen vaak niet meer)

Dat heb ik ook wel gedaan hoor..
maar voor de herinstallatie van windows had ik het probleem ook al.. ik kwam er zeg maar achter na een paar weken dat ik FIFA niet meer had gedaan en het weer wou spelen dat die niet meer opstarten...

dus het kan zo van de ene op de andere dag gebeurt zijn...

ik denk dat ik alle schijfen maar een keer moet formateren zodat alle rotzooi sowieso weg is want ik heb ook met het programma All Seeing Eye problemen dat die het niet meer helemaal ok doet

Mjah, je had immers al es een keer Windows opnieuw geinstalleerd toch? Had je toen niet een volledige format gedaan?

Je hoeft trouwens alleen maar de schijf te formateren met Windows erop. Vaak dus de C:\-schijf. De andere kan je met rust laten.

Ja.. daarom vind ik het ook zo vaag... en de vorige keer had ik ook alleen maar de C:\ partitie geformatterd

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan