Fifa 2003 vastloper

Status
Niet open voor verdere reacties.

Stanley19

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
8 jan 2002
Hej

Bij het spelen van fifa 2003 loopt mijn pc telkens vast

Ik heb naar mijn mening geen virussen spyware, trojans of wat dan ook, nu las ik net in de helppagina van fifa

het volgende:"Close down addtional tasks

Close down any programs or applications that you have running in the background, this also includes Virus checkers. This is easily done by pressing the 3 key combination "Ctrl + Alt + Delete" all at the same time. This will bring up the "Close Program" Window. All that you should see listed is "
Explorer" and "Systray", if any others programs are listed left click to highlight them one at a time and then click on the "End Task" button. Repeat this method until Explorer and Systray are the only programs left running."

Dus ik doe dat en opeens krijg ik de melding dat mn computer gaat afsluiten.

Hoe krijg ik het voor elkaar dat alleen systray en explorer worden geladen bij het opstarten.
Met msconfig deed ik dat voorheen (uitvinken alle programma's bij opstarten) maar toch komen er svchost bestanden en andere dingen als ik dan opnieuw opstart

Normale temperaturen

Ik speel nu in cmbteits modus win 2000
misschien werkt dit

Geplaatst door Stanley19
Normale temperaturen

Ik speel nu in cmbteits modus win 2000
misschien werkt dit

Fifa2003 werkt zoiezo onder Win2000/XP hoor. Daar heb je geen compabiliteitsmodus voor nodig.

En wat is bij jouw normale temperaturen. Kan je er ff een screenshot van laten zien?

aub

maar het gebeurt pas (het vastlopen) bij spelen van 10 a 12 minuten

Bijlagen

• temperaturen.jpg
    temperaturen.jpg
    30,9 KB · Weergaven: 23
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan