FIFA 2003 Zwart

Status
Niet open voor verdere reacties.

Bandido

Gebruiker
Lid geworden
16 nov 2000
Berichten
357
Na nieuwe installatie van FIFA 2003 krijg ik het spel niet meer aan de praat. Als ik wil starten wordt het scherm zwart. Voor de rest geen foutmelding o.i.d. De comp blijft aan , het scherm blijft aan, maar alleen zwart.
Nieuwste drivers geinstalleerd van Nvidea, DirectX 9, maar niets lukt. Kijk voor specs naar mijn systeem.
Overigens voor alle duidelijkheid:
-Andere spellen lopen wel.
-Ik heb FIFA 2003 wel kunnen spelen.
-Heb het verschillende keren geprobeerd.

Bedankt alvast, Bandido.
 
Is dit gekomen NA je de nieuwste nvidia drivers hebt geinstalleerd? Er zijn van Nvidia namelijk een heleboel Beta drivers.

Je zou het dus kunnen proberen met een wat oudere driver
 
Heeft die het weleens gedaan ?
Is het de legale versie ?
 
volgens mij illegale versie met verkeerde crack...
 
Kan niet, want dan geeft hij aan dat er een foute cdrom in de speler zit... (meestal)
 
Tsja... Heb ik van horen zeggen ;)

Laten we eens afwachten wat bandido ervaart met eventueel oudere drivers.

@excelsior: Hij heeft het dus al wel gedaan (staat in de beginpost.
 
Sorry voor de late reactie.
Het is een legale versie. Ik had nooit problemen met de oude drivers. ook niet met andere spellen. Deze detonator driver heb ik al heel lang. (41.09).Ook met de nieuwe heb ik het geprobeerd (42.92). beide werken niet met FIFA.

Wat ik wel weet is dat het ongeveer is gebeurd nadat ik regcleaner heb gebruikt. Wat kan ik "gedelete" hebben dat alleen FIFA het niet meer doet?

Alvast thanx. Bandido.
 
Zou kunnen, heb je een backup gemaakt toen je regcleaner gebruikte? Er staat volgens mij een optie in regcleaner om dit te doen, heb je terugzetten al geprobeerd?
 
Geen backups....Helaas. Nooit geen problemen gehad. Ben altijd heel voorzichtig. Zoiets moet je altijd eerst overkomen denk ik...

Heb later het hele programma verwijderd en gebruik nu jv16 Power Tools.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan