Fifa 2003

Status
Niet open voor verdere reacties.

Jappie-zland

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
7 dec 2002
Hallo,

Ik heb Fifa 2003 en GameSpy, maar GameSpy vind Fifa niet :\
Ik wil Fifa graag over internet spele maar ik zou niet wete hoe het anders moet dan met gamespy.

Wie weet hoe ik Fifa 2003 via internet moet spele ?

Bedankt :thumb:

Geplaatst door Jappie-zland
Hallo,

Ik heb Fifa 2003 en GameSpy, maar GameSpy vind Fifa niet :\
Ik wil Fifa graag over internet spele maar ik zou niet wete hoe het anders moet dan met gamespy.

Wie weet hoe ik Fifa 2003 via internet moet spele ?

Bedankt :thumb:
heb je de legale of de illegale?

Geplaatst door Jappie-zland
Illegaal :o , maakt dit nog wat uit ?
volgens mij kun je met een (geen enkel) illegaal spel over internet spelen...
daarom denk ik dus ook dat gamespy je spel niet vind...
maar misschien heb ik het ook wel verkeerd...misschien kan dat bij fifa wel hoor...weet ik niet

Je kan wel met illegale spele op internet spele (bijv MOHAA) maar ik hoop dat het met Fifa ook kan :\

Wie weet of dit kan ?

Nou gamespy moet fifa vinde en dan kan je spele, maar gamespy vind fifa niet :\

lijkt mij.

Maar waarom gamespy,als je ook gewoon in het spel op multiplayer kunt kiezen.of wat is het verschil tussen gamespy en normaal multiplayen.

Re: lijkt mij.

Geplaatst door game-master
Maar waarom gamespy,als je ook gewoon in het spel op multiplayer kunt kiezen.of wat is het verschil tussen gamespy en normaal multiplayen.
gamespy "filtert" ze voor je geloof ik...oid

Ik heb gewoon de legale versie,ik zit nu ook op gamespy.com maar ik zie niet dat hij een spel zoekt of wat dergelijks.

Je moet ook niet op gamespy.com zoeke naar dat spel maar eerst gamespy downloade.

@game-master: Hoe vind ik in dat spel dan servers ?

Kheb ook de illigale (blijf ze niet kopen :))..
Je kan wel op internet doormiddel van directip bijvoorbeeld.
Gewoon een vriend vragen of hij het tegen je wilt opnemen, en dan host je een server, of je joint zijn server, doormidden van het ip adres.
Als je geconnect bent is de rest piece of cake ;)

Oke dat ga ik dan maar eens probere, maar er zijn dus geen servers ? zoals bij bijv MOHAA ?

ZOu best kunnen maar aangezien ik de illigale versie hebt werkt dat toch niet, omdat er dan vaak gekeken wordt naar een geldige serial code...:rolleyes:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan