fifa 2005 foutmelding

Status
Niet open voor verdere reacties.

hellboundforsod

Gebruiker
Lid geworden
17 apr 2003
hallo ik heb fifa 2005, maar als ik hem opstart en ik ben in het menu dan krijg ik een
blauwscherm met de text IRQL_NOT_LESS_OR_EQUAL.
er staat ook op bezig met starten van de fysieke geheugendump,en de geheugendump is voltooid in dat blauwe scherm.
ik heb het nooit tijdens een wedstrijd alleen in het menu, bv ik druk op de windows knop om terug te keren naar de desktop tijdens de wedstrijd en dan keer ik weer terug dan gaat alles goed,maar doe ik dat in het menu van fifa en ik keer weer terug van desktop in het menu dan krijg ik dat blauwscherm.
het ligt niet aan de driver want ik heb dit spel ook op me andere computer en daar doet hij normaal met de zelfde driver.en die andere comp is een amd duron 700 mhz met geforce 3ti 200 met 320 ram. en de comp met de foutmelding is een amd athlon 64 3400+ met 2x 512 ram en geforce 6800 gt.

nog ff iets ik heb ook al meerdere resoluties geprobeerd, maar tervergeefs:(

groeten carlo

Laatst bewerkt:
IK heb ook af en toe een blauw scherm met fifa 2005. Ik heb een amd 3500+ en een geforce 6800GT. Schijnt dat fifa 2005 de gf 6800GT niet goed ondersteund. IK heb daar meer klachten over gehoord op andere forums. Je zou eens een aantal andere forceware drivers kunnen proberen.

welke drivers heb jij?
en heb jij het ook alleen als je in het menu zit?
en dan naar windows gaat.
of als je klaar bent met de game en je druk op doorgaan dat je ook een blauw scherm krijgt?
en ik krijg altijd dat blauwe scherm als ik op de windows toets druk om naar de desktop te gaan, en dan keer ik weer terug in het fifa menu, en ja hoor blauw scherm.

ik bezit op het moment de 66.93 driver, andere kan ik niet nemen van de nvidia site, die zijn ouder en ondersteunen misschien niet me kaart omdat alleen bij deze driver staat dat hij geschikt is voor de geforce6800gt.

dit is de fout die ik krijg
stop:0x0000000a (0x9cde0240,0x0000002,0x00000000,0x8051ec1c)
hoop dat jullie me kunnen helpen.

en bijvoorbaad dank .

weet iemand hoe ik dit probleem kan oplossen?
zit al zo lang te wachten op een antwoord.

greats carlo

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan