fifa 2005 :(

• Onderwerp starter Onderwerp starter rsp
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

rsp

Gebruiker
Lid geworden
25 apr 2004
Hier ben ik weer, en nog altijd geen antwoord op mijn vorige vraag :( en kheb al een andere probleem,

Als ik FIFA 2005 opstart krijg ik een melding :
Voor Fifa 2005 is een harwarematige grafische versnelling vereist.

Kheb Windows 2000.
ALvast bedankt...

Noem ff de gegevens van je pc. Heb je ook de de nieuwste driver voor je videokaart geinstalleerd? OOk DirectX9c geinstalleerd evenals de driver van de chipset op je moederbord?

maar het werkte al voordien, ik kreeg een virus waardoor ik pc moest opnieuw installeren.

Maar het lukt namelijk niet om de driver te installeren van men standaard vga videokaart op men moederbord. Ik denk dat dat de oorzaak is.

Het is VIA DISPLAY Driver die ik normaal moet hebben, maar ik krijg een error bij het installeren :( en mijn videokaart is : 3D Athlon 4500 64 MB, wat normaal sterk genoeg moet zijn! Want voordien werkte het. Ik heb ook de nieuwste Directx 9c gedownload.

Geplaatst door rsp
maar het werkte al voordien, ik kreeg een virus waardoor ik pc moest opnieuw installeren.

Maar het lukt namelijk niet om de driver te installeren van men standaard vga videokaart op men moederbord. Ik denk dat dat de oorzaak is.

Het is VIA DISPLAY Driver die ik normaal moet hebben, maar ik krijg een error bij het installeren :( en mijn videokaart is : 3D Athlon 4500 64 MB, wat normaal sterk genoeg moet zijn! Want voordien werkte het. Ik heb ook de nieuwste Directx 9c gedownload.

Die videokaart bestaat niet. Wel de Prophet 4500 64mb.

Wat je kan doen is het programma Everest downloaden en installeren. Hier kan je precieze beschrijvingen zien van de hardware die in je pc zit.

Kijk ff wat precies het merk/type videokaart is en welk moederbord je hebt.

ja sorry het is die videokaart die ik bedoelde :-), en standaard op mijn moederbord is het VIA display. , maar die lukt namelijk niet op te installeren na ik mijn pc opnieuw had geïnstalleerd, er kkomt een error en schakelt dan over naar de installatie van men 3D Prophet 4500 64 MB.

Geplaatst door rsp
ja sorry het is die videokaart die ik bedoelde :-), en standaard op mijn moederbord is het VIA display. , maar die lukt namelijk niet op te installeren na ik mijn pc opnieuw had geïnstalleerd, er kkomt een error en schakelt dan over naar de installatie van men 3D Prophet 4500 64 MB.

Probeer es wat ik hierboven zei.

CPU TYPE: AMD Athlon Xp , 1800 Mhz ( 13.5 x 133) 2200 +
Moederbordnaam : MSI MS-6511 ( 2PCI, 1AGP, 1 CNR, 2 DIMM, Audio, videio ) moederbord chipeset : via vt8365a prosavage km133A

videokaart : 3 PROPHET 4500 64 MB

cd nodig

bij die 2e link heb ik een cd nodig,
klopt dat????

zelf heb ik 3deep als kaart maar die doet het maar niet,
ik krijg ook steeds die melding omdat mn pc laatst gecrasd is en ik dus alluz er weer op moet zetten.

als iemand iets weet om dit op te lossen,
hulp word altijd gewardeert.

toen ik fifa 2005 net had deet hij ut wel.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan