fifa 2006 rip

Status
Niet open voor verdere reacties.

de jean

Meubilair
Lid geworden
29 dec 2001
hoi,

ik heb 7 rar-bestanden gedownload van dit spel en gesaved in 1 map, wanneer ik deze allemaal selecteer en uitpak krijg ik 85 andere rars ( met dezelfde naam maar genummerd van 0 tot en met 84 )
Hoe moet ik nu verder ?
Weer allemaal selecteren en "extract here " ?

thx

Laatst bewerkt:
dan heb ik weer pech, want ie vraagt rar 85 en ik heb alleen 0 tot en met 84 ...

Nee, dan zul je een andere moeten zoeken, doen ze wel vaker hoor, niet kompleet aanbieden, vinden ze leuk.:mad:

Kijk ff op de site waar je hem gedownload hebt, mss is er later nog een post gekomen met de rar die je mist.

staat niets vermeld ...
maakt niet uit , ik heb toch geen limiet, dan zoek ik maar verder !
bedankt voor de moeite.

Ik ben een beetje laat.. maar goed. Je kunt het probleem oplossen met QuickPar. Google het maar eens, het is freeware.

KaY.NL zei:
Ik ben een beetje laat.. maar goed. Je kunt het probleem oplossen met QuickPar. Google het maar eens, het is freeware.
hebber ondertss een copietje en no patch van, werkt ook

thx

Oke goed. Dan maar voor andere mensen die het op die manier niet kunnen oplossen.

KaY.NL zei:
Oke goed. Dan maar voor andere mensen die het op die manier niet kunnen oplossen.

vwallaaa, zo heeft alles zen nut ...
btw : de tip is ook ok voor mij !

KaY.NL zei:

Dan dien je wel par2 bestanden te hebben. Als die niet worden aangeboden heb je alsnog pech ;)

m@rio zei:
Dan dien je wel par2 bestanden te hebben. Als die niet worden aangeboden heb je alsnog pech ;)
Dat is volgens mij niet helemaal waar. Je kunt met het programma ook bestandshashes creeren. In dat geval maakt ie dus zelf een par bestand. En vandaaruit kan alles worden gerepareerd.

Dat ben ik nog niet tegengekomen. Als ik van een set rarfiles bijv 1 of meerdere blocks mis en ik heb geen par2 bestanden dan kan ik er niks mee. Maar het kan zijn dat ik erover heen kijk

m@rio zei:
Dat ben ik nog niet tegengekomen. Als ik van een set rarfiles bijv 1 of meerdere blocks mis en ik heb geen par2 bestanden dan kan ik er niks mee. Maar het kan zijn dat ik erover heen kijk
Je kunt op 'Nieuw' klikken. Je kunt dan een set rarfiles selecteren. Quickpar berekent dan de bestandshash en maakt een .par2 bestand. Als je die vervolgens opent gaatie het zootje repareren.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan