Fifa 2006 World Cup probleem

Status
Niet open voor verdere reacties.

mcrazor

Gebruiker
Lid geworden
6 okt 2004
Heb laatst Fifa 2006 World Cup gekocht, geïnstalleerd en natuurlijk proberen te spelen.
Alles werkt prima tot op het moment dat ik aan het spelen ben. Midden in een wedstrijd klapt Fifa eruit en belandt ik opeens terug op mijn Windows scherm! Dit gebeurt dus elke keer! :evil:

Ik denk zelf dat het misschien iets te maken heeft met mijn videokaart of de instellingen daarvan, ik heb een Radeon 9600 PRO, 256 MB, dus dat zou voldoende moeten zijn. Alleen vraag ik me af of alles wel goed ingesteld staat zoals SmartGart, 3D en VPU Recover. Ik heb hier al een beetje mee zitten spelen maar ik kom er niet uit.

Het zou ook kunnen dat er misschien wat spyware en adware op staat die dit probleem veroorzaakt of één of andere corrupte file, maar hoe vind ik die? :confused:

Iemand suggesties, tips of andere mogelijkheden die dit probleem zouden kunnen veroorzaken (en het liefst de oplossing daarvan..?) Alvast bedankt! :thumb:

Heb je de nieuwste drivers al gedownload en geinstalleerd?

Ja, dat is één van de eerste dingen waar ik naar heb gekeken, maar er ware geen nieuwe drivers beschikbaar, dus dat was helaas ook niet de oplossing.

Iemand anders nog suggesties verder?
Probleem is namelijk nog niet opgelost...:o
Misschien iemand die weet welke juiste beeldinstellingen ik moet gebruiken?

mcrazor zei:
Iemand anders nog suggesties verder?
Probleem is namelijk nog niet opgelost...:o
Misschien iemand die weet welke juiste beeldinstellingen ik moet gebruiken?

Hij behoort zich automatisch aan te passen... Maar je computer word ook niet te warm of iets? Heb je de nieuwe Fifa patch ook al geinstalleerd?

Nee, hij wordt ook niet te warm, de temperatuur is goed en ik zie verder geen foutmeldingen die hierop kunnen duiden.

Welke FIFA Patch bedoel je?

Zou het kunnen dat er ergens een corrupted file in het systeem zit die hiervoor zorgt? Met andere spellen heb ik namelijk geen problemen.

Niemand die hier een oplossing voor heeft?

Ik krijg dus elke keer een zwart scherm als ik een wedstrijd speel met de mededeling 'No Input Signal'.

Even een update:

Ik heb in het spel FIFA de instellingen van de monitor veranderd van 1280x1024 naar 1024x768 en daarna een wedstrijd gestart. Ik heb één wedstrijd nu volledig uit kunnen spelen, wat op zich al een wonder genoemd mag worden. Ik ga vanavond eens kijken of het nu blijft werken als ik meerdere wedstrijden achter elkaar speel.

De vooruitzichten zijn in ieder geval goed!
:thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan