FIFA 2007 doet het niet

Status
Niet open voor verdere reacties.
je moehetplaatje ff uploaden zo werkt hij niet...
als ik op deze site kijk (ven helpij in dit topic) denkt de website dat hij in mijn hardeschijf moet kijken voor dit plaatje van jouw..

Dit is een erg algemene mening, en daar is dus weinig aan te zien. Als je op "Klikt u hier" klikt dan krijg je wat extra info.

Gebruik je misschien een no-cd patch ?
Andere officiële game patches geïnstalleerd ?

Dit is een erg algemene mening, en daar is dus weinig aan te zien. Als je op "Klikt u hier" klikt dan krijg je wat extra info.

Gebruik je misschien een no-cd patch ?
Andere officiële game patches geïnstalleerd ?

Ik heb een patch geprobeerd vanmiddag, maar dat deed 'ie niet, :eek:
Ik heb hem in 'English' geinstalleerd, maar er waren 6 'english' patches... Bij allemaal zegt hij :

http://pic6.piczo.com/FIFA2007doethetniet/?g=37367643&cr=6

Ik gebruik ook no-cd patch, ik heb hem gedownload met uTorrent, met dezelfde .torrent als hij, maar bij hem doet 'ie het wel... :confused:

Het patch programma constateert dat de file niet overeenkomt met wat het zou moeten zijn. Dit kan komen door bijvoorbeeld de no-cd patch, het verstandigst is dan om de originele bestanden (die je met de no-cd patch hebt overschreven) terug te zetten. En het dan nog eens te proberen.

Het patch programma constateert dat de file niet overeenkomt met wat het zou moeten zijn. Dit kan komen door bijvoorbeeld de no-cd patch, het verstandigst is dan om de originele bestanden (die je met de no-cd patch hebt overschreven) terug te zetten. En het dan nog eens te proberen.

Nope, werkt nog steeds niet

Dan zou ik fifa gewoon opnieuw installeren. Als dat werkt updaten naar de laatste versie, en daarna eventueel een no-cd patch. Maak dan ook backup bestanden die de no-cd patch overschrijft, dan kun je die terug zetten mocht er nog een update uitkomen.

Hij is gedownload Wouter...

Ik heb hem al een stuk of 3 keer overnieuw geinstalleerd... maar hij doet het niet...
3 keer geprobeerd te patchen, allemaal zegge ze dat ze het oude bestand niet kunnen vinden, zonder de nocd patch te hebbe geinstalleerd...
(NoCD patch = het .exe bestand van het spel, dus ik hoef dan alleen die te back-uppen)

Gedownload ?
Dan zal de image wel niet goed zijn, of heb je hem gedownload van EA zoals bij Battlefield en Command & Conquer mogelijk is.

Gedownload ?
Dan zal de image wel niet goed zijn, of heb je hem gedownload van EA zoals bij Battlefield en Command & Conquer mogelijk is.

Ik heb precies dezelfde als mijn vriend, maar bij hem doettie het wel...
Ik heb hem van uTorrent gedownload, van een groot 'download bedrijf' genaamd Reloaded (rld).

Laatst bewerkt:
Reloaded is prima spul dus daar zal het niet aan liggen.

Probeer eens het spel te deïnstalleren en dan te zoeken naar overgebleven mappen/files van fifa. Gooi die ook weg, (gebruik eventueel nog een register cleaner) en start dan opnieuw je pc op.
Installeer fifa opnieuw en gebruik de bijgeleverde patch, wanneer het dan nog niet werkt wordt het lastig.

Reloaded is prima spul dus daar zal het niet aan liggen.

Probeer eens het spel te deïnstalleren en dan te zoeken naar overgebleven mappen/files van fifa. Gooi die ook weg, (gebruik eventueel nog een register cleaner) en start dan opnieuw je pc op.
Installeer fifa opnieuw en gebruik de bijgeleverde patch, wanneer het dan nog niet werkt wordt het lastig.

Dan wordt het dus lastig, want dat heb ik al gedaan, maar lukte niet

Geen idee dan.

Misschien kun je nog proberen om een andere no-cd te gebruiken, maar daar houdt dan ook wel mee op dacht ik zo.
Daarom speel ik PES ;)

Geen idee dan.

Misschien kun je nog proberen om een andere no-cd te gebruiken, maar daar houdt dan ook wel mee op dacht ik zo.
Daarom speel ik PES ;)

Ik heb PES 6 al... Maar die is veel slechter dan 5 vind ik... dus daarom wil ik FIFA uitproberen...

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan