Fifa 2007 kan niet online spelen

Status
Niet open voor verdere reacties.

ramonn

Gebruiker
Lid geworden
10 okt 2006
eajj

Ik heb Fifa 2007 legaal gekocht in de winkel maar nu elke keer als ik online wil spelen zegt die dat er nog iets geinstalleerd moet worden voordat dat kan en verwijzen ze je door naar de help mij van fifa 2007 hier staat in en staat er dat ik een internet net 6 service pack 1 moet hebben, die ik heb, en dat ik macro media flash player 6.00.79.0 moet hebben, dit programma heb ik al vaker proberen te downloade op de officieele site van dit programma maar dan doet die heel raar en krijg ik snel een berichtje van downloade maar dan doet die niet echt veel. Ik weet het niet zeker maar ik geloof nu toch dat ik deze flash player heb maar waar kan het dan aanliggen dat ik niet online kan spelen? de patch installeert die toch zelf als je online speelt?

ik kon wel fifa 2006 online spelen en die hadden ook dezelfde flash player en internet explorer nodig dus daar kan het niet aan liggen het enige verschil is het verschil in fire wall
het volgende over firewall stond in fifa 2006 lees mij:
d. firewalls goed zijn ingesteld.
Als je een firewall hebt geïnstalleerd en je online wilt spelen, moeten de volgende TCP/IP-poorten open staan in uitgaande richting:
HTTP 80 TCP/IP
HTTPS 443 TCP/IP
MsgConn/IM 13500-13599 TCP/IP
Roomsvr 28300-28399 TCP/IP
De volgende UDP-poorten moeten open staan voor gamepackets, zowel voor uitgaande als inkomende verbindingen:
Gamepackets 3658 UDP

bij fifa 2007:
Als je een firewall hebt geïnstalleerd en je online wilt spelen, moeten de volgende TCP/IP-poorten open staan in uitgaande richting:
HTTP 80 TCP/IP
HTTPS 443 TCP/IP
Roomsvr 32300-32399 TCP/IP
De volgende UDP-poorten moeten open staan voor gamepackets, zowel voor uitgaande als inkomende verbindingen:
Gamepackets 3658 UDP
News Ticker 9570 UDP

je ziet dus dat ik bij fifa 2007 meer nodig heb bij fire wall weet iemand misgien hoe ik die poorten als ik die nog niet heb kan installeren en zodra ik ze heb ook kan open zetten? alvast bedankt:)

Als je de flash player moet installeren doe je dat zo:
Hier moet je hem downloaden. Als je dan klikt op Nu downloaden dan gaat internet explorer jou vragen of ie hem moet opslaan / openen. Kies hier voor Openen. Dan kom je bij de installatie van de flash player, maar je moet, als de installatie is gestart wel Internet explorer even afsluiten. Volg verder de installatie.
Maar krijg je helemaal geen downloadscherm dan moet je even bij internet explorer, na dat je op Nu downloaden hebt geklikt, bovenaan kijken of je een gele balk ziet. Dan moet je de download toestaan.

wat je nu zegt heb ik nog niet gebruikt ma zoals ik al eerder zij denk ik neit dat het daar aan licht want fifa 2006 speelde wel online,..
Nou dag ik dat et aan firewall ligt en als je me vorige bericht terug leest kun je zien welke poorten niet in 2006 maar wel in fifa 2007 online zitten kan iemand mij misschien vertellen hoe ik die poorten moet toevoegen en/of openen bij firewall?
alvast dankjewel eah:)

Oke, de standaard XP Firewall.
Ik zou de standaard Windows XP firewall uitschakelen, dit omdat hij niet allebei de kanten op controleert, dus niet van buiten -> binnen en van binnen -> buiten.
Er zijn prima andere firewalls ( gratis ) beschikbaar.
Kies een van deze drie als je een firewall wilt:
1) ZoneAlarm Free
2) Sygate
3) Kerio Personal Firewall

Wil je toch de standaard firewall blijven gebruiken probeer dan dit:

1) Ga naar Configuratiescherm
2) Ga in Configuratiescherm naar Windows Firewall
3) Ga in het nieuwe scherm naar het tabblad Uitzonderingen en klik op Programma toevoegen. Voeg daar FIFA 07 toe. En als je de poorten weet die FIFA 07 online nodig heeft kan je die toevoegen door bij tabblad Uitzonderingen klikt op Poort toevoegen.

Succes!:thumb:

okeej dankjewel:)
maar over die falsh player eah wat je zij zo'n geel balkje boven die je dan moet laten goedkeuren om te downloade,..dan komt er bij mij wel zo'n scherm maar dat is van beveiligingswaarschuwing en kun je klikken op installeren of niet installeren ik klik altijd op installeren maar daarna doet die niks meer en vervolgens is flash player niet geinstalleerd:S

Vreemd dat er dan niks gebeurt.
Probeer eens het volgende:

* Download de Shockwave-player van de site waar je het ook eerst hebt geprobeerd.
* Er komt een scherm waarin de melding staat of je het wilt Opslaan Openen of Annuleren.
Kies in dit scherm voor Opslaan. Het installatie-bestand van de player wordt gedownload naar je pc. Waarschijnlijk naar je bureaublad.
* Als de download klaar is komt er waarschijnlijk een scherm waarin staat of je het wil Openen.
Klik hier op Annuleren.
* Ga naar je bureuablad, en dubbelklik op het bestand: Shockwave_Installer_Slim.exe

* De installatie start dan. Volg de installatie maar zorg ervoor dat tijdens de installatie je internet-programma afgesloten zijn.

Maar heb je al geprobeerd wat ik zei in mn vorige bericht?

ik kon wel fifa 2006 online spelen en die hadden ook dezelfde flash player en internet explorer nodig dus daar kan het niet aan liggen het enige verschil is het verschil in fire wall
het volgende over firewall stond in fifa 2006 lees mij:
HTTP 80 TCP/IP
HTTPS 443 TCP/IP
Roomsvr 28300-28399 TCP/IP
Gamepackets 3658 UDP

bij fifa 2007:
HTTP 80 TCP/IP
HTTPS 443 TCP/IP
Roomsvr 32300-32399 TCP/IP
Gamepackets 3658 UDP
News Ticker 9570 UDP

je ziet dus dat ik bij fifa 2007 meer nodig heb bij fire wall weet iemand misgien hoe ik die poorten als ik die nog niet heb kan installeren en zodra ik ze heb ook kan open zetten? alvast bedankt:)

Ik heb hetzelfde probleem maar welke poorten moet ik invullen want ik heb een router

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan