Fifa 2007 probleem

Status
Niet open voor verdere reacties.
Volgens die screen zijn de drivers niet goed geinstalleerd.
Verwijder de driver eens via Congfiguratiescherm --> Software en installeer hem opnieuw en start pc opnieuw op.


Yo bij software staat ie niet dus kan ik niet verwijderen als ik hem opnieuw wil installe krijg ik deze fout zie screen

wat moet ik er tegen doen
 

Bijlagen

  • probleem3.JPG
    probleem3.JPG
    60,9 KB · Weergaven: 15
Probeer alles te deinstallereen wat er te deinsatlleren valt.

Doe dan het volgende:
Download hier eens CCleaner.
Installeer het daarna en start het programma.
Gebruik de onderdelen Cleaner en Problemen, bij beide onderdelen, laat je pc scannen en laat alles verwijderen wat er gevonden wordt.

Start opnieuw op, en sluit dan alle programma's en vensters.
Probeer de installatie opnieuw.

Als dat niet lukt, start op in de Veilige Modus, en probeer installatie dan eens.

Succes!:thumb:
 
Probeer alles te deinstallereen wat er te deinsatlleren valt.

Doe dan het volgende:
Download hier eens CCleaner.
Installeer het daarna en start het programma.
Gebruik de onderdelen Cleaner en Problemen, bij beide onderdelen, laat je pc scannen en laat alles verwijderen wat er gevonden wordt.

Start opnieuw op, en sluit dan alle programma's en vensters.
Probeer de installatie opnieuw.

Als dat niet lukt, start op in de Veilige Modus, en probeer installatie dan eens.

Succes!:thumb:

Heb het allebei uitgevoerd maar weer dezelfde fout word er onderhand ook gek van :(
 
Maar ik wil iedergeval weer dat ik fifa kan spelen dat ik het spel kan starten maar dat lukt nu dus ook weer niet door die ene versnelling ofzo
 
micheal ik kan ook me pc opnieuw installe maar is wel weer werk maar dan doet fifa het weer goed of is er toch nog een andere keuse
 
Die Nvidia drivers willen niet echt lukken, zet je pc maar terug met Systeemherstel ( Alle programma's --> Bureau-accesoires --> Systeemwerkset --> Systeemherstel )naar een eerder herstelpunt ( bijv. gisteravond of vanmorgen ).
 
Die Nvidia drivers willen niet echt lukken, zet je pc maar terug met Systeemherstel ( Alle programma's --> Bureau-accesoires --> Systeemwerkset --> Systeemherstel )naar een eerder herstelpunt ( bijv. gisteravond of vanmorgen ).

ik snap het niet man als ik op systeemherstel druk vraagt ie of ik het wil instellen druk ik op ja wat moet ik dan doen?
 
Dus als je Systeemherstel opent, krijg je niet dit scherm:

systeemhersteloj7.jpg


Als je dit niet krijgt, staat Systeemherstel uitgeschakeld.
 
Dus als je Systeemherstel opent, krijg je niet dit scherm:

systeemhersteloj7.jpg


Als je dit niet krijgt, staat Systeemherstel uitgeschakeld.


jah het staat uitgeschakeld hoe krijg je het ingeschakeld dan hij geeft wel aan wilt u inschakelen dan druk ik op ja maar dan krijg ik zoon scherm en als ik dan op ok druk doet ie het nog niet
 
Inschakelen heeft nu weinig zin meer, het gaan erom dat je terug kan naar een oud herstelpunt en dat heb je niet. Dus Systeemherstel is geen optie meer ben ik bang.

Start op in de Veilige Modus, en verwijder alles van de driver.
Gebruik daarna ook CCleaner met de 2 onderdelen.

Download dan deze drivers ( download start gelijk ) en probeer deze te installeren. Lukt dat, start dan opnieuw op.
 
Laatst bewerkt:
Inschakelen heeft nu weinig zin meer, het gaan erom dat je terug kan naar een oud herstelpunt en dat heb je niet. Dus Systeemherstel is geen optie meer ben ik bang.

Start op in de Veilige Modus, en verwijder alles van de driver.
Gebruik daarna ook CCleaner met de 2 onderdelen.

Download dan deze drivers ( download start gelijk ) en probeer deze te installeren. Lukt dat, start dan opnieuw op.

Hey,

Zojuist mijn pc opnieuw geinstalleerd ik doe de fifa 07 dvd erin en ja hoor eerst ging de dvd na 15 min laden altijd en nu pakt ie hem niet meer dit is echt zo jammer ik baal er echt van het ligt aan de dvd waarschijnljik wat kan ik er tege doen
 
Hey,

Zojuist mijn pc opnieuw geinstalleerd ik doe de fifa 07 dvd erin en ja hoor eerst ging de dvd na 15 min laden altijd en nu pakt ie hem niet meer dit is echt zo jammer ik baal er echt van het ligt aan de dvd waarschijnljik wat kan ik er tege doen

Je hebt FIFA 07 dus legaal en je hebt de dvd ervan?
Oke, probeer de dvd eens in een andere drive te doen als je die hebt.
Anders, probeer de dvd schoon te maken aan de onderkant voorzichtig.

Er zijn nog meer mogelijkheden, zoals FIFA spelen zonder dvd, dat kan met een No DVD Crack voor FIFA 07. Ik kan niet de link(s) geven, dat is tegen de huisregels.
Maar googlelen kan altijd:thumb:
 
Je hebt FIFA 07 dus legaal en je hebt de dvd ervan?
Oke, probeer de dvd eens in een andere drive te doen als je die hebt.
Anders, probeer de dvd schoon te maken aan de onderkant voorzichtig.

Er zijn nog meer mogelijkheden, zoals FIFA spelen zonder dvd, dat kan met een No DVD Crack voor FIFA 07. Ik kan niet de link(s) geven, dat is tegen de huisregels.
Maar googlelen kan altijd:thumb:


Ik heb fifa 07 legaal gekocht in de winkel ja de dvd in de andere drive werkt niet dan reageert ie niet maar.. ik heb hem gekocht om online te kunnen spelen ik denk dat dat met die crack niet gaat werken
 
Ik heb fifa 07 legaal gekocht in de winkel ja de dvd in de andere drive werkt niet dan reageert ie niet maar.. ik heb hem gekocht om online te kunnen spelen ik denk dat dat met die crack niet gaat werken

Nou, dat weet ik niet zeker want waarschijnlijk gaat het erom of je een legale serial hebt, en je hebt de code op de doos / handleiding om FIFA mee te installeren nog.
Je zou het kunnen proberen.
 
Nou, dat weet ik niet zeker want waarschijnlijk gaat het erom of je een legale serial hebt, en je hebt de code op de doos / handleiding om FIFA mee te installeren nog.
Je zou het kunnen proberen.

ja maar kijk met die crack als je dan op online spelen drukt dan doet ie het niet volgens mij
 
Yo,

ik heb de dvd scoongemaakt met zo'n doekje als ik hem erin doe dan gaat ie nu wel na 15 min laden dus dat is weer goed hopelijk kan ik hem strax instellen op 800x680 want nu is alles weer van de pc af ik ga hem zo installe
 
Oke is goed!

Maar over de crack, ik denk wel dat het lukt, want volgens mij controleert EA als je online wilt spelen, alleen je serialnumber, de code op achterkant van het boekje.
Als die serial illegaal is ( van internet afgeplukt ) dan doet ie het niet, maar jij hebt een goede/legale serial dus er is een kans dat het werkt!:thumb:
 
Het probleem is inmiddels via MSN opgelost:thumb:

Voor de geinteresseerden: Hij had SP2 niet geinstalleerd, heb ik hem laten downloaden en nu werkt alles.
Het topic wordt zometeen op Opgelost gezet
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan